K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2013, 18:07   #11
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Havbæk Se meddelelser
[COLOR="red"]

Jeg bad jobkonsulenten tage affære allerede før min ferie, hvor jeg havde en mindre konflik med arbejds giver. Jeg vil ikke behandles som skrald blot fordi han har en deal med jobcenter om at få fleks jobber i nul stillinger og når den så er brugt blir vi jo ligesom fyret, og så får han jo "bare" en ny i 12 mdr, syntes det er en rigtig flabet måde at omgås de regler på fra hans side og det har jeg sagt direkte her den anden dag.
Jeg forstår ikke hvad du mener med nul stillinger, og når den er brugt blir vi jo ligesom fyret ?

Har aldrig før hørt om en sådan fleksjobansættelse

Mener du praktik? Har du sagt ja til at være i praktik et år ?

Skynd dig at melde dig i en fagforening. Kontingentet kan du fratrække på skattebilletten. De vil være dig til gavn fremover i dine fleksjobansættelser, så du ikke bliver misbrugt.
Udover det skal din jobkosulent være din forlængede arm til en god ansættelse, det er deres pligt /kommunens at sørge for at forholdene er i orden.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 07:46   #12
Havbæk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
Havbæk er ny på vejen
Jeg er ansat i en 0 stilling som det hedder, det betyder (åbenbart) at når mit job er til ende dvs 12 mdr så er jeg fyret så og sige da arbejdsgiver ikke skal love mig noget!.. Jeg får fuld løn efter de gamle regler da jeg er under disse indtil jeg skal i nyt fleks job. pr 1/10 er jeg uden "job" så har jeg været der et år.
Jeg "var" ansat fra 9-14 i at passe skole kantine/læreværelse dette står klart og tydeligt i min jobbeskrivelse + hvad jeg kan/må osv.

Jeg er i fagforening meldte mig ind for 5 uger siden og får her afvide at det er min jobkonsulent i jobcentret der skal tage affære, da de ikke kan tage affære pga sagen var oppe og køre da jeg meldte mig ind, det er præcist det svar jeg fik.

Jeg er nået dertil at jeg ikke kan lide at tage på job for jeg aner ikke hvad min arbejdsgiver har sagt til lære og service folk om hans såkaldte om placering af mig, jeg føler mig vitterlig som en udsat/hensat/kriminel og den føelse er ikk spor rar.
Havbæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 10:22   #13
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Som jeg forstår det er du ansat i fleksjob i en forudbestemt tidsperiode med en slutdato , så du har hele tiden vidst at du ville blive ledig med mindre du ville blive forlænget i ansættelsen.

Du skriver at du ikke bryder dig om at møde på arbejde grundet " formodede omtaler af dig " men
Du har fået opgaver du ikke kunne påtage dig, grundet dine skånehensyn, og derfor er du blevet omplaceret på arbejdspladsen.

Hvorfor skulle du blive negativt omtalt ... pas på med paronoia , det er så let at lade negative tanker ramme een selv .
Der er jo intet at komme efter, du kunne ikke holde til de pålagte opgaver.. den er vel ikke længere. hvis nogle skulle undre sig.

Endvidere valgte din leder at beholde dig på arbejdspladsen, bare med andre opgaver. Selvom det må siges at forløbet/omplaceringen af dig er forløbet ualmindelig klodset .

Gå du på arbejde med rank ryg den sidste tid du er i jobbet, og håb på at du kommer videre til et andet godt fleksjob .

God vind med dit fremtidige jobliv som fleksjobber.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 10:47   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du behøver jo ikke være relevant for det møde, du omtaler. Det er jo op til arbejdsgiveren, hvor meget af de ansattes tid, der skal bruges. Er det et udelukkende socialt arrangement, er det selvfølgelig uheldigt, at ikke alle er med.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 12:52   #15
Havbæk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-08 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
Havbæk er ny på vejen
Tak for rigtige gode svar

Jeg er nu ret afklaret og takker for gode svar.
Havbæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejds tid på flexjob johnny53 Spørgsmål ang fleksjob 12 01-05-2013 12:29
Ret til arbejds-prøvning ! Birkes-musen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 14-11-2012 23:07
Arbejds-prøvning ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 01-01-2012 20:52
arbejds prøvning karen1191 Alt det andet 2 06-10-2010 13:59
Arbejds prøvning med dyr ?? Tzari Dit og Dat 26 01-01-2010 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension