K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2013, 19:40   #1
kisser72
Hvor skulle jeg ellers være
 
kisser72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2010
Lokation: Næstved
Indlæg: 110
Styrke: 14
kisser72 er ny på vejen
Unhappy Sige nej til pulje fleksjob

Jeg har været ledig fleksjobber i ca 18 mdr måske mere. Jeg var i en praktik på kontor, men den blev stoppet, da stedet ikke overholdte den aftale, der blev lavet ved samtalen.

Jeg er uddannet kontorassistent, men Næstved jobcenter siger, at de har meget svært ved at finde noget til mig. Nu er jeg så startet i praktik som aktivitetsmedarbejder på et plejehjem. Jeg har været der 2 dage, men kan bare allerede mærke, at der er en grund til, jeg aldrig har uddannet mig indenfor social og service. Det er bare ikke mig.

Mit spørgsmål er: kan kommunen stoppe min ledighedsydelse, hvis jeg også vælger at stoppe denne praktik??? Er så meget i vilrede med det
kisser72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 19:53   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha, det er lige en af de sager hvor man kan brande nallerne gevaldigt hvis man siger til dig, at de ikke kan tage din ledighedsydelse - såvel som hvis man skriver, at de godt kan tage den.

Det kan være der er nogen herinde der har nogle erfaringer og måske har stået i samme situation, men hermed ikke sagt du kan bruge andres erfaringer.