K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-09-2017, 14:07   #1
Arboe
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2014
Indlæg: 24
Styrke: 11
Arboe er ny på vejen
Samtykke

Jeg var til indledende møde med sb da jeg er i jobafklaringsforløb og skal til mit første rehabmøde. Jeg skrev under på samtykke om at kommunen og andre aktører i forbindelse med min sag må udveksle og indhente oplysninger på mig.
Tænkte ikke over det før jeg kom hjem og nu vil jeg faktisk godt have den annuleret da jeg kan få svært ved at følge med i hvilke papirer der ligger i sagen
Kan man få den annuleret og hvordan?
Arboe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2017, 14:24   #2
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Du kan vel bare søge aktindsigt hos henholdsvis kommunen og hos de aktører du har været hos, så burde du få de informationer der ligger de forskellige steder.

Man plejer at kunne tilbagetrække de tilladelser man har givet hvis man fortryder, de udvekslinger der allerede er udført kan du ikke forhindre, men er det nu også en god ide at gøre det, for du risikerer at din sag går i stå grundet manglende oplysninger fra de involverede parter.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2017, 09:46   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Arboe Se meddelelser
Jeg var til indledende møde med sb da jeg er i jobafklaringsforløb og skal til mit første rehabmøde. Jeg skrev under på samtykke om at kommunen og andre aktører i forbindelse med min sag må udveksle og indhente oplysninger på mig.
Tænkte ikke over det før jeg kom hjem og nu vil jeg faktisk godt have den annuleret da jeg kan få svært ved at følge med i hvilke papirer der ligger i sagen
Kan man få den annuleret og hvordan?
Vil du have nemmere ved, at følge med i hvilke papirer, der ligger i sagen hvis du får din underskrift annulleret?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2017, 10:19   #4
Ms_MoneyPenny
Føler sig hjemme på K10
 
Ms_MoneyPennys avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2014
Alder: 47
Indlæg: 44
Styrke: 10
Ms_MoneyPenny er ny på vejen
Samtykket skal mere forstås som de parter der deltager på Rehabiliteringsteam (de er fra forskellige dele af forvaltningen) må læse den forberedende del af Rehabiliteringsplanen.
Hvis de ikke må læse din sag, så kan din sag ikke forelægges og du vil stå uden forsørgelse.
Parterne indhenter ikke nye lægepapir eller noget - det handler om rehabiliteringsplanen og dens bilag.
Ms_MoneyPenny er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2017, 10:33   #5
Arboe
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2014
Indlæg: 24
Styrke: 11
Arboe er ny på vejen
Tak for jeres indslag,jeg lader den nok være.Jeg har søgt om løbende aktindsigt alle steder .
Arboe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2017, 08:43   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Arboe Se meddelelser
Tak for jeres indslag,jeg lader den nok være.Jeg har søgt om løbende aktindsigt alle steder .
Der er en risiko for, at de ikke husker, at give dig løbende aktindsigt. Så du bør være obs på, at få aktindsigt hver gang der er sket noget i din sag.

For mit eget vedkommende gjorde jeg det, at hver gang jeg havde været til møde på kommunen, så afleverede jeg en begæring om aktindsigt når jeg gik ud derfra.
Jeg brugte blanketten som ligger under "nyttige links", og så skrev jeg, at jeg ønskede aktindsigt "siden sidst", skrevet med dato for hvornår jeg sidst fik aktindsigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension