K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2012, 17:47   #11
Mama
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2010
Indlæg: 82
Styrke: 14
Mama er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Ja det vil jeg absolut synes, når du ikke får rigtigt andet end mindstelønnen. Så mener jeg, det er bedst for både dig og din arbejdsgiver, at du forbliver på den nuværende.

Om hvordan de vil tage det at miste de 4 timer må være op til dem, og om det er det værd, at de ikke vil beholde dig. Hvis du er meget glad for jobbet, kan jeg nu godt forstå, man er nervøs... Men det kunne være godt måske at hvis du får snakket med din jobkonsulent om det og denne synes om måske at få timerne ned, så kan du, jobkonsulenten og arbejdsgiver få en snak sammen og finde en løsning.... Håber så arbejdsgiveren vil gå med til det... Man kunne også sige, at arbejdsgiveren kun vil opleve flere sygedage, hvis du forbliver på 20 timer... Og hvis du går ned på 16 timer, så vil han opleve en mere stabil medarbejder, som møder op på arbejdet.
Præcis!
Nå, må hellere holde min mund lukket på jobbet i morgen og så i første omgang kontakte jobkonsulent. Det er nok den mest rigtige rækkefølge i det her.
Men ja, kan godt blive lidt nervøs, for jeg vil jo gerne blive der, men ved også at chefen kan være lidt "bestemt" med nogle ting. Men altså, det er jo mit helbred, jeg må tænke på, og ikke om "far bliver sur".
__________________
Mama - tilkendt fleks pr. 6/6-2011
Mama er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan det betale sig? Fbr Spørgsmål ang fleksjob 15 30-09-2012 14:07
Kan en §17 betale sig? Lunise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 05-09-2011 18:17
Udlændinge kan beholde pensionen Ninja Politik og Samfund 23 16-12-2009 21:47
smart at beholde fagforening??? Lund Spørgsmål ang fleksjob 27 23-07-2009 11:29
Kørestolsbruger kan beholde sit arbejde curls Politik og Samfund 0 17-01-2008 19:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension