K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-07-2010, 20:44   #1
dj75dk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
dj75dk er ny på vejen
afklaring af arbejdsevne

hej. jeg skal til en psykiatrisk vurdering for at få en afklaring på min arbejdsevne. jeg er vurderet til fleksjob men var nød til at sige op pågrund af min social forbi. jeg er så nervøs for at møde op i hans hjem og først skal til fra kl 15 til 18. Er der nogen der kan fortælle mig hvad han skal have at vide under den afklaring og hvorfor fanden det skal foregå så sent.håber i kan hjælpe mig...
dj75dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2010, 20:56   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Dj,

I vil højst sandsynligt "blot" skulle tale om dig og dit liv, samt din tilstand idag. Det foregår ofte stille og roligt. Psykiateren er sikkert blevet spurgt hvordan han ser din arbejdsevne, om der er evt. behandlingsmuligheder for dig og lign.

Alt du skal huske på er at være dig selv og være ærlig. Psykiateren vil blot aflægge en så retvisende rapport til kommunen omkring dig og afklare deres spørgsmål såvidt muligt.

Mht. tidspunktet, kan det være at denne psykiater er tilknyttet hospitaler i dagtimerne, eller har alm. praksis der.

Tag den med ro og tag det oppe fra og ned. Du vil sikkert kunne få en kopi af den rapport efter flg. og forhåbentlig være enig i det der skrives.

Kh. EE - der snart skal til sin 3 psykiatrisk special læge erklærings samtale.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Manglende arbejdsevne afklaring. fortvivlet- Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-06-2011 08:11
Afklaring af arbejdsevne ! SolenOgMånen Jeg er kommet i praktik. 8 06-05-2011 14:45
arbejdsevne afklaring ?? dobar Spørgsmål ang fleksjob 23 06-05-2010 17:50
I job og afklaring af arbejdsevne GitteB Spørgsmål ang fleksjob 19 06-10-2007 20:50
Afklaring af arbejdsevne Hjorth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 20-04-2007 16:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension