K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2012, 12:50   #1
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Borger-rådgivere eller ej ?

Er der nogen der ved hvorfor det kun er nogle kommuner der har ansat borger-rådgivere ?

Undskyld mig men er det ikke lidt uretfærdigt i forhold til de borgere der bor i kommuner uden en borger-rådgiver ?
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2012, 13:12   #2
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
jo det er det, men så har kommunen jo heller ingen "overmand" til at holde øje med hvordan det står til med kundebetjeningen og dermed ingen officielle kommentarer-vel
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 07:52   #3
Ozelot
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2008
Lokation: Nyborg
Indlæg: 187
Styrke: 16
Ozelot er ny på vejen
Borger-rådgivere burde spares væk og istedet burde skattekronerne bruges på at sikre, at medarbejderne gjorde deres arbejde som de er ansat til.
En borgerrådgiver får vel minimum 350.000 kr. årligt og dét kan man da få lidt kursus for til de øvrige....

Den positive vinkel på en kommune uden borgerrådgiver = medarbejderne er så gode at det ikke er nødvendigt

Den negative = de er bevidste om problemet, men har hverken råd til at opkvalificere medarbejderne eller ansætte en borgerrådgiver.
Ozelot er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 08:54   #4
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Solrød Kommune tør ikke have en borgerrådgivning.

Solrød Kommune har ikke en borgerrådgivning og det er bestemt ikke fordi de er dygtige på kommunen og så aligevel, de er da gode til kassetænkning og således har jeg nu været forsørget af min mand i 9 år, da de bliver ved med at køre rundt med mig og jeg er desværre ikke i den heldige situration at have penge til en advokat, så jeg synes borgerrådgivningen havde været god at have i Solrød Kommune, da de så skulle stå til ansvar for alt det l... de laver på kommunen.

Det er byrådet der bestemmer om der skal være en borgerrådgivning, men da det er vores Borgmester der bestemmer ALT, for alle partierne, så får vi bestemt ikke det.

Man siger at har man ikke en borgerrådgivning i kommunen, så skal man skrive til Borgmesteren, men i Solrød Kommune betyder det blot at man så får en standard mail hvor der står at han har modtaget mailen og vender tilbage indenfor 2 uger, men det gør han bare ikke, for vores Borgmester gør præcis hvad der passer ham og har aldrig været der for borgernes skyld.

Det var bare lige min mening.
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 11:49   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ozelot Se meddelelser
Borger-rådgivere burde spares væk og istedet burde skattekronerne bruges på at sikre, at medarbejderne gjorde deres arbejde som de er ansat til.
En borgerrådgiver får vel minimum 350.000 kr. årligt og dét kan man da få lidt kursus for til de øvrige....
Det er slet ikke nødvendigt med kurser, det handler jo, som oftest, ikke om, at medarbejderne ikke er dygtige nok.

Man behøver blot, at gøre det strafbart for embedsmænd og chefer i kommunerne, at have skuffecirkulærer og andre "sjove" ting.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 23:17   #6
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Thumbs down Ikke alle kommuner

Til trods for at Furesø Kommune for lang tid siden flot har annonceret i lokalbladene at nu skal vi have en Borgerrådgiver så har vi ikke nogen

Aner ikke hvorfor og hvordan osv....
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål til soc.rådgivere. Klage over sdp-stop hej Alt det andet 7 13-07-2012 15:52
Sagsbehandler eller borger, ansøge FP archibald At søge førtidspension 3 09-09-2010 00:17
Rådgivere og statistikere aner ikke, hvad fleksordning går ud på zuza Politik og Samfund 4 31-05-2008 10:54
Frivillige rådgivere smidt på gaden KimH Politik og Samfund 1 28-11-2007 18:03
Om Borger.dk Stella Dit og Dat 3 08-01-2007 22:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension