K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-12-2009, 00:26   #1
vivims
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2009
Lokation: odense
Indlæg: 31
Styrke: 15
vivims er ny på vejen
erfaring søges - stivgørende op

jeg håber der evt er en herinde der ligger inde med lidt erfaring ang stivgørende operation af led.

jeg fik "dommen" i går - fed julegave, mit håndled er ødelagt af slidtage (slidgigt). og den eneste mulighed der er er at gøre håndleddet stivt.

det jeg fik oplyst var at det muligvis ville fjerne mine smerter, så lige nu sidder jeg og forsøger at se om fordele kan opveje ulemperne - og er i syv sind.

hvis der er nogle der har "fået" en lignende operation vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer, det kan måske hjælpe mig til at få taget en beslutning om hvad jeg skal.
vivims er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 13:06   #2
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vivims Se meddelelser
jeg håber der evt er en herinde der ligger inde med lidt erfaring ang stivgørende operation af led.

jeg fik "dommen" i går - fed julegave, mit håndled er ødelagt af slidtage (slidgigt). og den eneste mulighed der er er at gøre håndleddet stivt.

det jeg fik oplyst var at det muligvis ville fjerne mine smerter, så lige nu sidder jeg og forsøger at se om fordele kan opveje ulemperne - og er i syv sind.

hvis der er nogle der har "fået" en lignende operation vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer, det kan måske hjælpe mig til at få taget en beslutning om hvad jeg skal.
Hejsa Vivims.

Det er jeg godt ked af på dine vejne , sikke en rigtig træls bedsked at få også lige en dag før juleaften

Jeg kender ikke den erfaring med stivgørende operation af led.
Men jeg synes du skulle prøve at gå ind på Google og skrive stivgørende operation af led .

Du ønskes en rigtig glædelig jul og håber du for en god juleaften med masse ad hygge og god mad selvom du har få såen en træls bedsked.

Her for du lige en masse krammer det tror jeg du har brug for
Mange jule hiser Annemette
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 13:22   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sikken en julegave...

Kære Vivims.

Kontakt: Allan Levin Jensted
21 96 86 39 Jernbanegade 20 1,, 5750 Ringe

Han har viden og kan forklare dig hvilke muligheder der findes på kort og lang sigt. Da du bor i Odensen er Ringe jo overkommeligt.

Jeg kender ikke Allan personligt men er overbevist om at du vil få glæde af hans viden.

Glædelig Jul og held og lykke.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-12-2009, 14:11   #4
avminryg
Banned
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2009
Lokation: sydjylland
Indlæg: 42
Styrke: 0
avminryg er ny på vejen
jeg vil ikke gøre dig ked af det, jeg har fåer stivgjort min lænderyg, det gik da helt
galt, har lige her for nylig fået dianosen permanent skadet nerve, (nerverod) dropfod
som følge, betragtes som stationær og uden yderlige behandlingsmuligheder.
er igang max 2 timer om dagen med tramadol og garbapentin,
(ps phhmw jeg opdaterer min tråd en af dagene da jeg har noget at spørge dig om ok?)
men nu er et håndléd jo gudskelov ikke så vanskelig som en ryg, vil jeg mene.
avminryg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2009, 13:25   #5
vivims
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2009
Lokation: odense
Indlæg: 31
Styrke: 15
vivims er ny på vejen
tak for rådene.
jeg vil lige finde ud af hvem ham der allan fra ringe er, og så kontakte ham.
vivims er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring søges! Tullepigen90 Midlertidig Førtidspension 8 18-02-2014 22:29
Erfaring med Ombudsmanden søges. Sannepil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 01-08-2012 12:18
Erfaring søges !! doggerbanke66 Alt det andet 16 12-01-2011 11:11
Viden/erfaring med kobberforgiftning søges. lola44 Dit og Dat 5 10-11-2010 04:04
erfaring søges Hannepanne Spørgsmål ang fleksjob 6 14-03-2009 12:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension