K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2010, 17:12   #41
Peter Simonsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2009
Lokation: Assens 5610
Indlæg: 62
Styrke: 0
Peter Simonsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg kan ikke svare på de spørgsmål du har stillet, men jeg får pludselig den tanke, om ikke du kan sælge rettighederne til dit produkt for en periode, f.eks. 5 år?

Jeg kender en guldsmed, som på et tidspunkt har solgt rettighederne til nogle af hendes designs til et guldvarefirma for en periode på 5 år (mener jeg det var), og efter de 5 år havde hun selv fuld rettighed over dem igen.

Mit råd er, at du ikke skal vente for længe med at få dit produkt på markedet, da den slags idéer er noget der "flyver rundt i luften", og det er kun et spørgsmål om tid før en anden "fanger" idéen.
Jeg har haft netop dette i tankerne!...Men ved dette opstår en anden problematik som jeg ikke ønsker ;-). Men super tak for idéen..;-)

Kh

Peter
Peter Simonsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2010, 01:05   #42
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ps. Lad os så håbe at det offentlige får ram på ALLE der omgåes reglerne/loven


[/QUOTE]

Ho ho... -ja, hvad er det man siger; -sandheden er tit ilde hørt...


Jeps...Den støtter jeg kraftigt op om ;-) Godt indlæg..Men hvad har det med topic at gøre...Kunne du mon finde ud af at holde dig til det for engangskyld?

[/QUOTE] Ho ho... -ja, hvad er det man siger; -sandheden er tit ilde hørt... [/QUOTE]

Øhhh hvilken sandhed taler du nu om?...Når folk normalt begynder at komme med sådan udlæg er det gerne syn for at de ikke rigtigt har mere at give af af fornuftigheder...;-)

Fx den sandhed; -at du ikke besvarer de indlæg der omhandler lovgivningen...

Kan vi af hensyn til alm respekt og fornuft ikke aftale at du skriver til mig privat. Det klæder ikke et ellers seriøst forum at blive ved med at du "render rundt" under dæknavn og opføre dig langt under lavmålet.

Du kunne evt give en kop kaffe så kunne vi tage den..bare os to ;-)

Indtil da kan jeg anbefale dig at læse forumreglerne evt stk 1. og 5..;-)

Måske du kunne oplyse, hvor mine indlæg - i forhold til dine - ikke følger forumregler?

Kh

Peter[/QUOTE]
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2010, 17:49   #43
Peter Simonsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2009
Lokation: Assens 5610
Indlæg: 62
Styrke: 0
Peter Simonsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Ps. Lad os så håbe at det offentlige får ram på ALLE der omgåes reglerne/loven

Ho ho... -ja, hvad er det man siger; -sandheden er tit ilde hørt...


Jeps...Den støtter jeg kraftigt op om ;-) Godt indlæg..Men hvad har det med topic at gøre...Kunne du mon finde ud af at holde dig til det for engangskyld?

[/QUOTE] Ho ho... -ja, hvad er det man siger; -sandheden er tit ilde hørt... [/QUOTE]

Øhhh hvilken sandhed taler du nu om?...Når folk normalt begynder at komme med sådan udlæg er det gerne syn for at de ikke rigtigt har mere at give af af fornuftigheder...;-)

Fx den sandhed; -at du ikke besvarer de indlæg der omhandler lovgivningen...

Kan vi af hensyn til alm respekt og fornuft ikke aftale at du skriver til mig privat. Det klæder ikke et ellers seriøst forum at blive ved med at du "render rundt" under dæknavn og opføre dig langt under lavmålet.

Du kunne evt give en kop kaffe så kunne vi tage den..bare os to ;-)

Indtil da kan jeg anbefale dig at læse forumreglerne evt stk 1. og 5..;-)

Måske du kunne oplyse, hvor mine indlæg - i forhold til dine - ikke følger forumregler?

Kh

Peter[/QUOTE][/QUOTE]

Multe...*LOOOL* Du er hermed sat på Ignore. utoligt du ikke er blevet smidt ud herfra endnu, men man kan jo håbe en admin vil opdage dig på et eller andet tidspunkt!!!

Kh

Peter

Sidst redigeret af Peter Simonsen; 06-12-2010 kl. 17:57.
Peter Simonsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 10:49   #44
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Hey Peter
Snak med en revisor,der ved lidt om selskabs konstruktion. Så er nøgleordene: Holdingselskab og driftselskab
/steff
Teletrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 13:36   #45
Peter Simonsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2009
Lokation: Assens 5610
Indlæg: 62
Styrke: 0
Peter Simonsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Teletrold Se meddelelser
Hey Peter
Snak med en revisor,der ved lidt om selskabs konstruktion. Så er nøgleordene: Holdingselskab og driftselskab
/steff
Hej Steff,

Super tak for info...den skal jeg da helt sikkert afprøve.

Tusinde tak

Kh

Peter
Peter Simonsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 19:05   #46
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Teletrold Se meddelelser
Hey Peter
Snak med en revisor,der ved lidt om selskabs konstruktion. Så er nøgleordene: Holdingselskab og driftselskab
/steff
En ting er en revisors mening, en anden er lovgivning om fleksjob, hvilket en revisor formodentlig ikke aner en dyt om !
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 19:48   #47
Demo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Demo er ny på vejen
Vi ved faktisk lidt af hvert os revisorer men nok om det.
Peter, du kan stifte et holdingselskab som har et 80 Aps, hvis du sørger for ikke at sidde i bestyrelsen i Apsèt, kan man vurdere at du er så langt fra beslutningerne at du rent faktisk kan blive ansat i Apsèt, det er en model der bliver brugt af dem som har iværksætterdriften i sig, og som er blevet fleksjobbere uden at have været selvstændig før.
På den måde kan du faktisk få refusion til din egen løn fra Apsèt
Men tal med både advokat og revisor først, og husk ingen siger det, men "advokaten må godt lave numre, det må revisoren ikke"

Og held og lykke med dit projekt, det er dejligt at se når nogen af os tager kampen op med de der "mennesker" inde på kommunen.

M.v.h. Demo
Demo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 19:57   #48
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Demo Se meddelelser
Vi ved faktisk lidt af hvert os revisorer men nok om det.
Peter, du kan stifte et holdingselskab som har et 80 Aps, hvis du sørger for ikke at sidde i bestyrelsen i Apsèt, kan man vurdere at du er så langt fra beslutningerne at du rent faktisk kan blive ansat i Apsèt, det er en model der bliver brugt af dem som har iværksætterdriften i sig, og som er blevet fleksjobbere uden at have været selvstændig før.
På den måde kan du faktisk få refusion til din egen løn fra Apsèt
Men tal med både advokat og revisor først, og husk ingen siger det, men "advokaten må godt lave numre, det må revisoren ikke"

Og held og lykke med dit projekt, det er dejligt at se når nogen af os tager kampen op med de der "mennesker" inde på kommunen.

M.v.h. Demo
Ja-Ja
Der sad en trold og en nisse og en ærlig revisor om et bord, hvormange individer var til stæde ?
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 20:10   #49
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du engel prøver at være sjov så sæt lige en smilley ved så andre folk kan se det da det ellers kunne ses som et personangreb...

Bemærk lige at personangreb er ikke tilladt herinde!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 20:20   #50
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hvis du engel prøver at være sjov så sæt lige en smilley ved så andre folk kan se det da det ellers kunne ses som et personangreb...

Bemærk lige at personangreb er ikke tilladt herinde!!!
Det var såmænd skrevet i den hensigt at påpege, at det jeg kommenterede var noget underligt noget !

advokaten må godt lave numre, det må revisoren ikke", stod der !!!"
Altså en opfordring til at omgås med lovgivningen, ved at vælge den rigtige faggruppe til at udføre agten !

Og opfordringer til fusk, synes jeg egentlig ikke hører til her !
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Blev lovet opstart §18 4 dec - ingen kontakt siden (svær socialfobi) thoughtfox Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 15-03-2013 15:46
samleverske´s opstart af virksomhed zakko Spørgsmål ang fleksjob 4 23-05-2012 07:39
flex i egen virksomhed 0o-mig-o0 Spørgsmål ang fleksjob 1 02-08-2011 08:50
Ægtefælles virksomhed JytteK Spørgsmål ang fleksjob 3 27-07-2010 10:56
Opstart på nyt job en del nervøs KatrineB Din historie 9 14-04-2009 15:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension