K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2016, 08:02   #21
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 630
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tænk at jeg har været så tæt på webmaster og så ikke har fået givet hånd og sagt tak til ham for hans store indsats her på k10.

Jeg selv sad det meste at tiden under demonstration på de grønne bænke, der hvor solen skinnede, kan ikke stå op så længe, og kan nu ikke lade være med at tænke på, hvem af disse dejlige mennesker, der er webmaster.

Ja, ja har sorterede damerne fra, da jeg tror webmaster er en herre

Her til sidst, så må vi tænke nyt, så vi kan blive nogle flere til næste demonstration.

Det ser ud til at civilulydighed, dukker vi kan slå på, måske nogle gabestokke, da det er sådan jeg har det i forhold til kommunen, måske er vejen frem til vi kan få nogle flere på banen.

Måske I andre har nogle flere gode ideer?
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2016, 00:30   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Tænk at jeg har været så tæt på webmaster og så ikke har fået givet hånd og sagt tak til ham for hans store indsats her på k10.
Tak er nu ikke nødvendigt...det er ikke derfor jeg gør det her

Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Jeg selv sad det meste at tiden under demonstration på de grønne bænke, der hvor solen skinnede, kan ikke stå op så længe, og kan nu ikke lade være med at tænke på, hvem af disse dejlige mennesker, der er webmaster.

Ja, ja har sorterede damerne fra, da jeg tror webmaster er en herre
Korrekt og ja det kunne da have været rigtig hyggeligt at hilse på dig ...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Her til sidst, så må vi tænke nyt, så vi kan blive nogle flere til næste demonstration.

Det ser ud til at civilulydighed, dukker vi kan slå på, måske nogle gabestokke, da det er sådan jeg har det i forhold til kommunen, måske er vejen frem til vi kan få nogle flere på banen.

Måske I andre har nogle flere gode ideer?
Tja det er svært at vide hvad det helt præcist er som kan få folk "op af stolene"

Til at starte med så drejer det sig nok om at få info ud til samtlige mennesker...og ikke kun ud til et par enkelte sider/grupper på nettet..

Vi snakkede faktisk om dette til demoen....hvordan man bedst kunne gøre dette...

Der var enighed om at det nok ville blive mere end svært da hver "leder/admin" af de forskellige grupper på nettet ja de har deres helt egen måde og mening om ting og hvordan de vil gøre det..

Det er desværre ikke så nemt at få folk til at arbejde sammen..

Men man kan kun håbe på at folk kommer ud over dem selv og er med til at få samlet folk sådan at vi ville blive mange flere på en gang..

Det er nemlig den eneste måde vi vil blive hørt på...

Der sker desværre ikke så meget hvis vi sidder i hver vores lille gruppe og "pipper" op...eller demonstrere...vi er for få...hver for sig...

Sammen ville vi være rigtig mange...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2016, 11:16   #23
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Samarbejde forum / facebook grupper

Kære webmaster en stille forespørgsel herfra.

Jeg sidder med nogle tanker. Hvis vi kan få diverse fb. Grupper / forummer til og samarbejde på kryds og tværs af landet. Med evt. Delinger af diverse demonstrationer og andre events kunne dette være en mulighed. Da der nok er mange der ikke vil opgive deres gruppe eller forum hvilket er helt forståeligt.

De grupper / forummer der har det største antal medlemmer skulle have mest og sige da dem der har oprettet disse har fat i noget af det rigtige.

Det må du også kunne se webmasterde mange år du har været på banen hvor der er kommet flere og flere medlemmer til k 10.

Man kan lave en liste over de grupper der samarbejder på diverse forummer + Facebook og andre sociale medier

Kom gerne med input

Mvh. Vendetta God dag herfra

Ps. Må dette indlæg kopieres og sendes til nogle grupper på fb. ?
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2016, 23:19   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kopiere bare det du vil...

For mig at se...så betyder det intet...med hensyn til hvem der oprettede deres gruppe først eller hvem der er flest i gruppen...

Det eneste der betyder noget...ja det er at alle eller ihvertfald de fleste begynder at arbejde sammen og i samme retning..

Så for min skyld kan dem der har mest overskud til det...gå i front...

Nej jeg tror næppe at nogle vil afgive deres gruppe/forum...

Sådan har mange brugere det også....de vil ikke melde sig ind i alle mulige grupper/forums...men bliver der hvor de har det bedst..

Det er derfor det er vigtigt at alle admins af de forskellige grupper kan dele info og bare arbejde lidt sammen sådan at man kommer ud til ALLE når der skal ske noget...

Spørgsmålet er bare hvordan man får delt info imellem alle admins...og om diverse admins er interesseret...

Der findes desværre en del admins derude...som når de først har deres egen gruppe...ja så mener de at dette er nok og vil næppe lytte til andre....

Det at man kunne have et fælles mål og en måde at nå dette på...ja det går desværre ikke rent ind hos alle...ikke engang selv om alle er enige om målet..

Man kan kun håbe på at dette ændres hen af vejen sådan at alle kan begynde at trække i samme retning...

PS.

Jeg er frisk...altså i det omfang jeg kan...til at gøre mit for at arbejde sammen med andre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension