K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2009, 16:10   #1
KRJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
KRJ er ny på vejen
Smile Hjemmside - fleksjob

Hej
Besøg min hjemmside vedr. kommunen/fleksjob.


http://www.syg-sag-ikast-brande-kommune.dk/
KRJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 19:38   #2
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
flot

hejsa
har nu været inde og kigge

synes du skal slette de sidste linier, med den ikke er så flot og ikke har så meget tid

godt nok er det ikke web 2.0 nyeste php mysql og andre blærerøvs ord, men din side er da flot og meget velfungerende og det er nemt at overskue dine informationer

så jeg er nu helt tilfreds efter mit besøg, og faktisk skal jeg om lidt ind og lure videre

fortsæt det gode arbejde
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 20:05   #3
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Hey

Fint indhold på siden, jo flere der laver sider jo bedre.

Men er det ikke for dyrt at have en hjemmeside hos 123hjemmeside.??

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 21:53   #4
KRJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
KRJ er ny på vejen
Hej
Nej det er ikke dyrt på 123.hjemmeside. Du kan faktisk oprette en side uden det koster noget
Jeg har dog valgt noget ekstra plads, og eget domæne, for det giver jeg ca. kr. 200 i kvartalet.
KRJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 22:25   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du skriver på din hjemmeside

Citat:
Den situation som jeg er havnet i er desværre ikke enestående. Det samme er sket for flere tusinde borgere , men da man jo oftest , når man rammes af sygdom ikke har overskud og ressourcer til at kæmpe imod systemet, hører man ikke om de mennesker der rammes. Men det er vigtigt at forstå, at vi alle kan løbe ind i de samme problemer. Selv du , som læser af denne side , kan blive ramt - dine børn, familie eller venner. Det er derfor vigtigt , at der sker ændringer i den måde landets/kommunens borgere bliver behandlet, hvilket jeg håber denne hjemmeside kan være medvirkende til.
Jamen her kan du jo så henvise til K10 her er masser af bevis byrd for hvordan det forholder sig og du kunne jo evt også sætte K10 under links her er både mennesker der er ramt af det syge system samt hjælp at hente ...

Ellers syntes jeg da også at din side er flot og godt at folk har energi til at fortælle deres historier mange flere skulle have deres helt egen hjemmeside at henvise til sådan at alle kunne læse hvordan livet virkeligt er
  Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 22:33   #6
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hejsa.


Super flot og meget omhygglig tilrette lagt hjemmeside...STORT skulderklap til dig:-)

Meeeen altså måske det bare er mig der ikke er så meget inde i kampen endnu, men skader det ikke ens sag lidt at man udstiller sig selv på denne måde?? Tilgiv mig hvis jeg bare ikke helt er kommet ud af busken endnu:-)

Sommer Hilsner
Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 23:00   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
CHNEVIDE det kommer meget an på temperament nogen er skrækslagen ved tanken om at kommunen finder ud af at de offentligøre deres sag , andre bruger det til at få afløb andre igen (mig feks ) bruger det til at sige til kommunen hertil og ikke længere , hvis ikke de følger loven har jeg ingen problemer med overhovedet at offentliggøre det hele og skrive det til dem i alle henvendelser ligger jeg link til de ting jeg skriver om dem-..


Men selvfølgelig skal man kunne stå inde for hvad man skriver og være klar til at offentligøre alt ..

Lige nu gør jeg det på min blog men det er fordi min sag køre som den skal og så bruger jeg den som huske bog for mig selv og som eksempel for andre ..

godt nok har jeg denne gang valgt at gøre det så kun dem på min venne liste kan læse den , men det er også lidt ud fra at når først man når til jobdagbog , smertedagbog og arbejdsprøvning så bliver alt nu lidt mere personligt , men når det hele er overstået så kommer den frem (måske med en lille bitte smule redigering )


Men der er intet ulovligt i det og kommune kan jo sådan set ikke gøre dig noget med begrundelse at du skriver om din sag de gør jo alt i følge bogen
  Besvar med citat
Gammel 30-06-2009, 01:01   #8
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hejsa

Jeg giver Shylock ret, slet de to sidste linier på siden "I klemme", siden er så flot at du ikke behøver sige undskyld, for noget som helst.

Flot initiativ. Godt gået, og dyb respekt herfra



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2009, 10:57   #9
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Hejdien.

Jo du har nok ret:-)
Det er bare mig der ikke er kommet helt ud af busken endnu. Har netop skrevet et opfølgnings brev til min sagbehandler og bare at sende det er et stort skridt for mig.
Så pyha meget at lære endnu.

Men sikken et arbejde med denne flotte hjemmeside.
Super mange roser herfra:-)

Sommer Hilsner
Chnevide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension