K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2012, 01:56   #1
Jette91
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Indlæg: 68
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jette91 er ny på vejen
Ventetid på operation! Forkastligt...

Hej alle sammen først vil jeg lige fortælle lidt om min historie også håbe på at der evt er nogen der har en ide..

Kom ud for en arb. ulykke for 2 år siden, hvor jeg slog min fod " er født med Klumpfod ", som har givet tilbagefald efter ulykken og har nu ventet 2 år på operation på Ouh' her for 14 dage siden blev min toldmodighed opbrugt og sendte en klage og der var en der ringede og fortalte at jeg havde frit syghusvalg som jeg intet havde hørt om før nu, hun har så prøvet forgæves at finde et syghus ud over Ouh der ville operere da det er en kompliceret operation, men der er ikke nogen der har turde, ej heller privathospital.. & på Ouh fandt hende damen ud af jeg sku vente op til 5 år yderligere eller mere, da der var lang ventetid, men lægen derude sagde til mig at jo længere tid jeg gik jo være ville det blive i mit ben og jo svære ville det være at smerterne ville forsvinde resten af mine dage, og derfor forstår jeg ikke jeg skal vente 5 år, er på kontanthjælp nu efter sygdagpengene ophørte..

Ville høre om der var andre der havde været ude for så lang ventetid, og hvad de gjorde, for i mine øjne er det forkastligt at ventetiden er så lang mit liv står enlig bare "standby" har selv overvejet at skrive ind til regeringen eller noget i den stil da jeg enlig er ret sur, men ville lige høre om i havde været ude for det samme og hvad i gjorde?? ..

Mvh Jette 21 år ..
Jette91 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2012, 10:43   #2
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
hold da op...



har ikke styr på de regler der, når det gælder specialoperation.. men hvis de nægter rundt omkring på de andre sygehuset er der vel ikke så meget at gøre..

men det lyder som usansynligt lang tid.. vidste godt der kunne være lang ventetid.. men det der er da helt vildt..

håber virkelig der er en som kan hjælpe eller at de finder en løsning..

men uanset hvad ville jeg bestemt klage og klage og klage og så klage lidt over den voldsomme ventetid.. der er et sted man kan klage - men kan ikke huske hvor det er..

pøj pøj, med det i hvert fald...
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2012, 11:56   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Jette91

Det er jo en helt urimelig ventetid, hvorfor jeg selv ville gå i gang med af afklare ventetider, og hvem der ville påtage sig opgaven.

Dette kan jo gøres på flere måder, dels ved at søge på nettet for at finde en kirurg, som dels har speciale indenfor klumpfod og dels fod/ankel kirurgi.

Der findes et selskab for disse, se link: http://www.ortopaedi.dk/index.php?id=257

Pr. 2005 var der flg. hospitaler m. en afd. med dette speciale:'

Citat:
Region Nordjylland
Aalborg sygehus, Fod- og ankelsektoren

Hovedstadsregionen
Frederiksberg Hospital, Fod- og ankelsektoren
Hvidovre Hospital, Fod- og ankelsektoren

Region Syd
Kolding sygehus, Fod- og ankelsektoren
Odense Universitetshospital, Fod- og ankelsektoren

Region Midtjylland
Århus Kommunehospital, Fod- og ankelsektoren
Link: http://www.ortopaedi.dk/index.php?id=259

På flg. link fra Sundhedstyrelsen kan du læse, hvilke hospitaler der har speciale indenfor ortopædisk kirurgi 2011:

http://www.sst.dk/~/media/Planlaegni...%20181010.ashx

Du kan jo også ringe til Sundhedstyrelsen og tale med den person, som har dækker dette felt.

Der står flg.: "Sundhedsstyrelsen har tilknyttet sagkyndige rådgivere. De hjælper med at overvåge udviklingen inden for hver deres fagområde, rådgiver i enkeltsager min fremhævning.

Link hvor der er tlf.nr.: http://www.sst.dk/Om%20styrelsen/Maa...aadgivere.aspx

Når du så har fundet et hospital, der har kortere ventid, bør du selvfølgelig undersøge dels afd. og dels læger tilknyttet den om, de har specialviden inden for din kombination af problem, og derpå træffe et valg, evt. ud fra en samtale m. pågældende kirurg.

Masser af held med egen indsats og snarlig operation.

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Operation eller ikke operation... det er spørgsmålet. Twingo Alt det andet 14 02-01-2012 16:43
Operation X på tv2 Ricky M. Politik og Samfund 31 01-12-2011 09:04
Hjælp til operation efter operation? Camille Hjælpemidler til handicappede 5 18-07-2010 22:25
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
operation i hofter??? puttenu Dit og Dat 2 29-01-2010 11:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension