K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2015, 09:17   #1
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Barn indkalelse til samtale hos kommunen

Hej,
Jeg har søgt en enkelt ydelse for mit barn som er syg hos Familierådgiver ved kommunen, da vi er tilknyttet Familierådgivning.
Mit barn har modtaget en indkalelse til samtale fra en socialrådgiver som vi aldrig har talt med eller mødt.

Er det normalt at den socialrådgiver indkalder mit barn som er under 18 år til en sådan samtale?
Mvh.
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2015, 13:00   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kommer an på barnets alder. Det er normalt når de er mellem 15 og 18 år gamle. Er de under 15 år, plejer de at blive indkaldt sammen med en forælder.

Du må gerne komme med, uanset dit barns alder.

Dog er der særlige tilfælde hvor de vurderer at dit barn kan have brug for at tale med kommunen på egen hånd - dette mest for at give barnet mulighed for at ''tale frit'' (uden forældre) sammen med en fra fx familierådgivningen.

Kender så ikke lige jeres sag.

Sidst redigeret af Ninja; 18-04-2015 kl. 13:03.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2015, 14:01   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Husk lige at den kategori der hedder "Hjælp til Forumbrug" kun er til hjælp til forumbrug...og ikke til alm spørgsmål ang ens sag(er)

Man kan se de forskellige kategorier her http://www.k10.dk/index_forum.php
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension