K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2009, 09:17   #11
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Nu er det altså ikke over hele landet at der er begrænsninger på hvor mange hunde eller katte, at det er tilladt at have i en boligforeningslejlighed. I den afdeling hvor jeg bor har vi ingen begrænsning, så længe at reglerne om at holde dyrene inde på egen grund bliver overholdt.

Men jeg kan godt se at Sæby ligger temmelig langt fra Odense, så det er nok ikke så velegnet et råd.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 11:10   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Her hvor jeg bor må vi have et dyr pr hustand (jeg har to ) men den ene er en jeg har taget til mig efter der var nogen der var flyttet fra hende midt om natten (en lille killing ) jeg kunne ikke få mig selv til at aflive den , boligselskab og varmemester ved at jeg har den , jeg gik over og satte den på deres skrivebord og sagde værsgo gør noget ...

Det kunne de ikke få sig selv til ... men nu er det sådan at over halvdelen af alle der bor her har to eller flere dyr, så derfor er det altså op til en selv at stille det op som forslag at man må have mere end et dyr, det skal man gøre til stormøder ... det er bebor demokrati.. men ok man skal være rimlig sikker og have sin opbakning i orden inden man stiller forslaget ,.. så det kræver et benarbejde inden man stiller forslaget ....

Men det kunne jo være en mulighed, og samtidig gøre det tåleligt for dem som ikke elsker katte og hunde , sørg feks for at forslaget inkludere at alle dyr skal være registreret og at alle katte skal være neutraliseret

Når jeg tænker på hvordan mit hjem kan stinke fordi en han kat lige har været inde og strinte så kan jeg sq godt forstå at nogen mennesker bliver sure ..

og man må nok kigge blandt andre og sige at nogen af de dyre ejer der er , er nogen svin ved deres dyr og desværre gør det mere svært end nødvendigt for os andre
  Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 12:50   #13
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
og man må nok kigge blandt andre og sige at nogen af de dyre ejer der er , er nogen svin ved deres dyr og desværre gør det mere svært end nødvendigt for os andre
Det er jo netop det der er problemet.
Her hvor jeg bor har vi en afd.bestyrelsesformand, som helst så et totalt husdyrforbud, men det hun så aldrig kunnet få igennem.

Jeg har hørt om flere steder hvor lejligheder er blevet ødelagt af kattepis.
På et tidspunkt påstod vores formand, at det var hundepis der ødelagde lejlighederne, men jeg snakkede med en gulvmand om det, og fik bekræftet, at det ikke passer, det er kattepis der ikke er til at fjerne.

M.h.t. hunde, så har vi en husorden, som forbyder at hunde bliver luftet på områdets græsplæner, men det bliver overtrådt igen og igen.
Enkelte er ligeglade og gør som det passer dem, og flytter når klagerne bliver for massive.
Andre flytter ind med deres hund, og læser ikke husordenen, så er det op til os andre at "opdrage" dem.

Jeg har selv hund (bare en enkelt), og hvis jeg fortsat bor her når min hund ikke er mere, vil jeg gerne have muligheden for at anskaffe mig en ny, derfor kæmper jeg, med næb og kløer, mod et husdyrforbud, og jeg klager over dem der ikke kan finde ud af at overholde reglerne, fordi det ødelægger det for os andre.

Jeg kunne godt tænke mig, hvis man kunne indføre en eller anden form for "kørekort" til at have husdyr, en form for et kursus, som man skal bestå for at få lov at holde husdyr.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til at gøre bolig handicapvenlig frup Alt det andet 11 06-04-2013 10:51
Økonomisk hjælp+ny bolig Malene67 Alt det andet 8 26-09-2012 20:21
Hjælp til bytte af bolig miominmio Alt det andet 8 12-09-2012 09:19
Hjælp til anden bolig 2012 Alt det andet 0 19-01-2012 22:52
bolig knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 16-01-2009 21:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension