K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2007, 22:58   #21
Winther
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 56
Styrke: 19
Winther er ny på vejen
Dette er min sidste kontakt til kommunen som ville have mig til at skrive under på fleksjobaftale, jegh har intet hørt fra dem...

Jeg har modtaget fleksjobaftale til underskrift, hvor arbejdsgiver skriver "med bemærkning i brev af 8/8-07".

Jeg kan ikke skrive under på noget, hvis der ligger en række ændringer til aftalen i et andet brev I har modtaget fra arbejdsgiver, og som jeg ikke har set, det er da langt ude, og jeg forstår ikke og håber ikke, at det er normal skik inden for forvaltningen at omgå lovgivningen på denne måde.

Jeg er, med kommunens velsignelse blevet ansat på en måde, som ikke opfylder lovgivningen inden for fleksjobområdet, det er jeg selvfølgelig svært utilfreds med, som i vel også ville være, hvis I mistede jeres pensionsordning og overenskomstmæssige lønstigninger med mere.

Jeg kan ikke skrive under på fleksjobaftalen som den er, så I er nødt til at sende en ny med de ændringer, hvor kommunen ikke ønsker at følge gældende lovgivning, så det passer med de faktiske forhold.

Med venlig hilsen
Winther er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Øh.... hvad er det her lige ? 58hb Alt det andet 5 14-03-2013 11:16
Hvad skete der lige der tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 30-07-2012 23:59
Hvad sker der lige........ Suncil Dit og Dat 3 27-11-2008 01:23
Hvad sker der dog lige .. speciallægeundersøgelse Whattodo Spørgsmål ang fleksjob 7 04-10-2008 02:56
Lægekonsulentens rolle - hvad er lige dette????? lena Lægekonsulenternes Rolle 17 29-08-2008 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension