K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2008, 23:15   #31
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Zuza...jamen de er da ved at have held med det hvis det er deres plan...

@Dorthe....nej nej jeg troede nu heller ikke at det var derfor du skrev om dem...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2008, 23:34   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dorthe er lidt nysgerrig ...

Hvor mange timer brugte du med sagsbehandler, for at få din sag igennem med hjælp ??

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 19:50   #33
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 16
Dorthe 1971 er ny på vejen
Hej Hejdien

Det er da kun dejligt at du er nysgerrig

Jeg brugte alt i alt 6 timers assistance fra min private sagsbehandler.

første gang jeg mødtes med hende brugte hun 1 time og 45 minutter på mig, men jeg kom kun til at betale for en time

Så var der endnu et møde hos hende, og så var hun med til to møder på Kommunen og deri indlagt kørsel.

Så var der en ankesag hun skrev for mig, brev til ombudsmanden og adskillige opringninger til Kommunen.

Alt dette fik jeg for kr. 2400,-

Den sidste gang jeg mødtes med hende sagde hun at de sidste 3 af de 6 timer ville hun ikke have betaling for, hvis ikke jeg var blevet visiteret til flexjob indenfor 1 1/2 mdr. efter vores møde, og ja der gik 3 uger så havde jeg brevet i hånden hvor der stod at jeg var visiteret til flexjob

Hun blev rigtig glad for at det lykkedes, og sagde så at jeg var velkommen til at dele den sidste regning på 1200,- over i to, da hun jo godt vidste at pengene jo ikke bare lige væltede ind fordi jeg var blevet visiteret

Hvis man søger hjælp fra en privat sagsbehandler så er det en rigtig god idé at have søgt om agtindsigt inden, da Kommunerne har lov til at "trække" det i 10 dage inden man kan stå med ens sag i hånden. De papirer skal den private sagsbehandler jo bruge for at kunne hjælpe

Knus

Dorthe

Sidst redigeret af Dorthe 1971; 12-08-2008 kl. 20:07. Årsag: Glemte lige at tilføje en oplysning
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 21:50   #34
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Dorthe tak for at du lige tilfredsstiller min nysgerrighed

ville lige vide hvad sådan noget beløb sig til , det er jo forskelliget fra sag til sag og fra person til person...

Jeg vil også lige gøre alle opmærksomme på fagforeningen , hvis man er i fagforening så husk at undersøg om ikke der er en sagsbehandler der kan hjælpe der ...

jeg har hørt om en del på det sidste der er gået til forgæves til fagforneingen , ene og alene fordi fagforeningens sagsbehandler ikke har tid til at hjælpe alle dem der har brug for det, det må sige en hel del om det samfund vi har fået bygget op her til lands.. men igen tjek alligevel med fagforeningen også

Dorthe du har helt ret med aktindsigt, i det hele taget skulle alle bruge den mulighed som ligger i retssikkerheds loven på det område , søg aktindsigt og se hvad kommunen har nedskrevet om jer, man kan blive forbavset og det er en god ide at gøre indsigelser hvis ikke det hele passer ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så blev jeg visiteret til flexjob anette1966 Spørgsmål ang fleksjob 10 23-05-2012 08:43
lang kamp....... som følge til, så er vi TO i familien solskinspigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 18-01-2011 10:22
En lang kamp og afslag endnu en gang Mella Dit og Dat 10 25-10-2010 10:39
Hvor lang tid tog det før du blev bevilliget flex? nilla Spørgsmål ang fleksjob 33 10-05-2010 09:29
en lang sej kamp engelkes Hvordan forløb det da du søgte fleks? 6 23-04-2006 00:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension