K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2009, 21:55   #1
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
Rådmand Erik Simonsen

Er det lykkes nogen herinde at komme i dialog med den mand ?
Og hvad gør man , hvis han fortsætter med at ignore enhver henvendelse , hedder det så ombudsmanden ?
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 22:07   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Det må det være, han er den næste instans i rækken.
http://www.ombudsmanden.dk/om_at_kla...dan_klager_du/

Med mindre du har mod på at hive aviserne ind i sagen.
så kan du jo sende en mail til ombudsmanden hvor du sætter Erik og [email protected] på som cc.

Eller direkte ringe til EB for at se om de vil gå ind i sagen, men det kan være en farlig vej at gå.

Håber det bedste for dig.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 22:10   #3
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
hm... ved ikke om jeg har mod på at hive avisen ind i det Selvom jeg dog føler mig fristet efterhånden
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 22:17   #4
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Nej som sagt kan det være en farlig vej at gå.

Men hvis/når du sender til ombudsmanden, så sæt Erik på som cc så kan han se at han ikke slipper.
Men også for at vise at du ikke vil finde dig i den behandling han giver dig.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 22:29   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.790
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære TinaB
Jeg ville ikke bruge tid på ham. Derimod ville jeg analyserer dit problem, hvad går du efter, hvad siger lovgivningen, har vi andre bud på dit problem?

Google ham så forstår du.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 22:59   #6
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Min erfaring

er at du ikke skal blive ved at skrive til kommunen. Alene af den grund at de svarer i vest når du spørger i øst - resultatet kan hurtigt blive et ringbind fuld af korrespondance som alene medvirker til din sag bliver uoverskuelig og for dyr at sende til advokat (hvis det skulle gå den vej)

Har du mulighed for at uddybe hvad problemstillingen er, og hvilke regler/love du mener overtrådt? ¨Så er jeg ret sikker på at der kommer meget kompetente råd herinde.

Min erfaring med Odense Kommune og i særdeleshed hr Simonsen kan du læse her;

http://sites.google.com/site/lenamichelsen/

Er det en sociallægeerklæring du er uenig i, kan jeg fortælle, at dels er patientklagenævnet igang med at undersøge min sociallægeerklæring, dels er Tilsynet ved at undersøge Odense Kommunes brug af sociallæger.

Håber du kan bruge det

Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 23:17   #7
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 51
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Kære TinaB

Ikke for at tage modet helt fra dig, men at forsøge på at komme i dialog med Erik Simonsen er vel det samme som at håbe på at møde en dinosauer på din vej.

Sidste forår skrevet jeg flere gange til Erik Simonsen omkring min egen sag. Gang på gang afviste Erik Simonsen at der var noget at komme efter.

Men i sep troede jeg så den politiske klovn Erik Simonsen var kommet i arbejdstøjet. Der kom nemlig en hjemvisning af min sag fra statsforvaltningen med kritik af kommunen.

Jeg fik et chok for under to timer efter han havde modtaget min mail om kendelsen inviterede Erik Simonsen mig på morgenmad først kommende tirsdag.

På mødet var det ikke andet end snik snka fra Erik Simonsen. Faktisk så var hans så underbegavet at høre på at han ville kunne danse vals til radioavisen.

På mødet deltog også en embedsmand ved navn Ib T. Rasmussen der er udviklingschef. Man skulle faktisk tro at de to var tvillinger.

Det jeg fik ud af mødet var at Erik Simonsen sendte mig et brev hvor i han beklagede jeg sad med en følelse af jeg havde modtaget dårlig sagsbehandling.

Jeg skrev så igen til ham og takkede for han bekræftede en følelse hos mig. Men det var jo ikke kun en følelse. Jeg havde papir fra statsforvaltningen på at der var foretaget mangelfuld og utilstrækkelig sagsbehandling.

Jeg troede det var en dårlig joke da jeg igen fik brev fra Erik Simonsen.

Nu undskyldte han sig med at når man havde med kompliceret sagsbehandling kunne der nemt opstå fejl og mangler.

Det fik mig så til at skrive til Erik igen igen. Denne gang opfordrede jeg Erik Simonsen til at sende sine medarbejder på efteruddannelse hvis det var kompliceret sagsbehandling at opgive rigtige datoer for hvornår man havde truffet afgørelser i ens sag og ellers lave en ordenlig og saglig sagsbehandling.

Siden har jeg ikke hørt fra klovnen.

Så må desværre sige det nok ikke hjælper at forsøge at opnå dialog med Erik Simonsen.

Det samme gælder vores borgmester. Han er stort set lige så dum som sin rådmand.

Men du skal være velkommen til at smide mig en besked hvis du tror jeg kan være til hjælp.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2009, 21:16   #8
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
Vor herre bevares kan jeg kun sige , efter at havde læst hvad i skriver om rådformanden Erik Simonsen Jeg må vist erkende at jeg ikke kan forvente meget hjælp fra den mand af.

Jeg har klaget over smøl i min sag , frister kommunen ikke har overholdt osv , så nu vil jeg prøve ombudsmanden , og klage over Hr. Erik Simonsen

Det seneste mækelige i min sag er , at jeg igen i dag modtager et brev fra jobcenter at de vil havde en erklæring ang. uarbejdsdygtighed fordi jeg har sygemeldt mig den 29 juni, sagen er at jeg blev sygemeldt den 26 Maj , var ved lægen den 12 juni og få udfyldt en erklæring hvor hun skrev at at jeg var sygemeldt på ubestemt tid og min fuktionsevne var truet.
Og nu har de så fundet en anden dato, og bedt mig få ordnet en erklæring jeg for længst har ordnet

Jeg har rundet vores kære borgmester som henviste mig til Erik Simonsen, skrev faktisk til dem begge samtidig for ca. 3 uger siden . Borgmester hørte jeg fra dagen efter , men Hr. Simonsen har jeg ikke hørt et ord fra
Og det skal jeg åbenbart heller ikke forvente.
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2009, 21:36   #9
TinaB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2009
Indlæg: 60
Styrke: 16
TinaB er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære TinaB
Jeg ville ikke bruge tid på ham. Derimod ville jeg analyserer dit problem, hvad går du efter, hvad siger lovgivningen, har vi andre bud på dit problem?

Google ham så forstår du.

Hilsen Peter
Syns egenlig ikke jeg kan finde så meget ved at google ham Måske jeg bare bære mig forkert af
TinaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erik Simonsen ser Odense som Danmarks socialpolitiske foregangsby Odenseaneren Politik og Samfund 2 17-11-2009 15:26
Politisk oprør mod Erik Simonsen Odenseaneren Politik og Samfund 2 04-03-2009 11:42
Rådmand flygter........... lena Politik og Samfund 2 02-02-2009 23:04
Læserbrev om Erik Simonsen OD. Henrikxxxx Politik og Samfund 0 15-01-2009 07:28
Brev til ynkelig rådmand Henrikxxxx Politik og Samfund 15 10-01-2009 18:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension