K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-12-2012, 13:27   #21
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Hiver den lige op

Ingen bud?
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2012, 15:44   #22
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Det er et flot stykke arbejde du har lavet, men......

Umiddelbart syntes jeg, hvis det fysiske skal være med til, at ændre afgørelsen skal det tydeliggøres, at der er noget, som de ikke har forholdt sig til. evt. henvise til en lægeerkllæring/statusrapport der underbygger dit klagepunkt.
Det kan du gøre ved at lave det klagepunkt som et selvstændigt punkt og ikke "gemt" inde i en masse anden tekst, som det gør i punkt 2.

Jeg tror, at når en sådan klage bliver modtaget, bliver den ikke nærlæst fra start, men nærmest skimmet igennem, så det vil være godt, at tydeliggøre klagepunkterne.

Bare lige mit umiddelbare forslag.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2013, 19:18   #23
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Tak for dit input Vil gøre det mere skarpt så der ikke "gemmer" sig noget i en masse tekst
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2013, 14:02   #24
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
er der slet ikke andre der vil stille sig kritisk til min klage?? :P

Vil altså gerne have sendt et ordentligt indslag ind

h
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 18:29   #25
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Fik afleveret min klage den anden dag. Huskede kvittering og alt det. På en måde var det en STOR lettelse at få den afleveret! Men jeg ved ikke om nogen kan nikke genkendende til den her følelse???::::::::

SB kom tilfældigt ud da jeg kommer og afleverer den ved skranken og hun kommer hen og snakker. Hun ved jo hvad jeg har med og hun er "anderledes" end når vi ellers har mødtes. Jeg fik det bare så skidt... det er jo hende der får den ind til sig og skal læse, og jeg har jo skrevet til kommunen... og regner med at hvis de skulle sige nej igen og klagen skal videre til BAN så kommer min skrivelse med, ik?

Nå, men jeg fik bare sådan et "stik" i hjertet, for det er jo ikke hende som person, det håber jeg godt hun ved, det er jo bare det at jeg vil ikke acceptere afgørelsen. Men mange af de ting jeg er utilfreds med er jo processen op til ansøgningen, og dermed også på en måde hendes behandling af de faktuelle ting.

... jeg er nok lidt sensitiv (Læs: MEGET) :P Men er der andre der har afleveret sådan en til sin SB der bare synes det var meget grænseoverskridende?

Jeg fik også sådan en masse tvivl om hvorvidt det jeg nu havde skrevet var korrekt forstået osv osv. Havde jeg husket det hele og hvad har vi

Nå men der skulle lige luft til :P

Tak fordi du læste med
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 20:10   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror at det er helt alm at man kan få en dårlig samvittighed over at aflevere en klage....specielt hvis den går på en person...

Men hvis du vender den om....hvad skal du så gøre...hvis du ikke skulle klage...tja så skulle du jo finde dig i alt...og det skal man altså ikke og slet ikke hvis man samtidig er syg...

Samtidig kan du næsten være sikker på at hun har prøvet det før...og tager det professionelt....

Hun sidder jo med mange sager og den måde de gør tingene på for tiden...ja så er der mange der klager..

Dine papirer burde alle kommer med til BAN....men man skal nok lige selv sikre sig om alle nu er blevet sendt med...

BAN skriver til dig når de modtager en sag og der vil du få muligheden for at søge aktindsigt i hvad de har fået med af papirer....hvis de da ikke ligefrem selv fortæller dig det...

Men det altid en god ide at lige tjekke hvad der ligger i sagen så de kan træffe den bedst mulige afgørelse...

Mange mennesker får en rigtig god følelse når de endelig har fået afleveret deres klage.....så er det lige som om at nu er det ude af systemet...for dig vedkommen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 20:30   #27
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Du har jo helt ret. Men ja, vi er jo alle mennesker og man må gøre hvad der skal til, og det var nu engang lige en klage.

Rigtig rart lige at vide det mht aktindsigt ved BAN hvis de ikke selv skriver hvad de har fået med.

Faktisk så havde jeg det også sådan at jeg kunne ikke holde ud ikke at få den klage afleveret! For så længe den var hos mig, så gik jeg og brugte krudt på formuleringer og ændringer osv osv og det tog al min energi, så blev enig med mig selv om at når den var gået igennem så mange gange så fik jeg nok ikke andet end uro ud af at holde den hjemme og blive ved at læse den igennem og ændre

Kan da også mærke det har givet ro! Meget endda, men hold da op hvor havde jeg det skidt med at aflevere

Tak for dit indput !
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 20:40   #28
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tror det er meget normalt at føle som du gjorde

Men tænk på, at nu har du gjort dit, og kan afvente kommunens revurdering - fastholder de deres afslag ryger sagen jo i BAN, det kan jo være at i dit tilfælde det er en fordel der kommer andre øjne på sagen.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 21:09   #29
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
taak hvor i søde
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 18:06   #30
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Der er lige dukket et spørgsmål op vedr. kommunens svar på en klage!

Er det rigtig som jeg har forstået det at kommunen skal svare på en klage inden 4 uger fra den er afleveret???

Og hvis det forholder sig sådan, hvad gør man så hvis de ikke har svaret?
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp Wodpoulsen Den nyttige viden vi alle har 30 10-01-2018 16:56
Forhindrer borger i at bruge privat rådgiver phhmw Politik og Samfund 23 09-02-2013 06:53
Privat socialrådgiver eller advokat? Giser Spørgsmål ang fleksjob 2 29-01-2013 18:37
Advokat eller ej? Huldra Alt det andet 5 17-11-2009 00:08
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension