K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2012, 11:47   #1
boowam
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
boowam er ny på vejen
Førtidspensionsreform

Hej k10.

Jeg sidder her og er helt vildt rundt på gulvet samt nervøs, bekymret osv.
Jeg savner noget konkret og relevant svar på, hvordan den nye reform vil tage sig ud. Jeg er selv ftp efter 2003 er 42 og har tre forskellige personlighedsforstyrrelser. Hvordan tror i at min situation, vil se ud efter den "nye" reform ? Hvornår kommer den og fra hvornår vil den træde i kraft ? Jeg magter ikke arbejdsmarkedet nu og i den nærmeste fremtid og ved faktisk ikke om jeg igen kommer til det ? Jeg tør ikke at tænke på, hvad jeg vil kunne finde på, hvis de tog pensionen fra mig....
boowam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 12:16   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Der er intet konkret kommet frem endnu, udover at der sansynligvis kommer stramninger fremadrettet.

Udfra hvad politikerne siger, bør du ikke være nervøs. De har sagt at der ikke bliver ændringer for dem som allerede er tilkendt en pension.
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 12:36   #3
redy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2012
Lokation: kbh
Indlæg: 87
Styrke: 13
redy er ny på vejen
hej ricky,
håber og tror på du har ret !
mvh
redy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 16:16   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er også ftp fra efter 2003 og er ligeledes 42 år - og jeg frygter INTET mht min private situation.

Men jeg frygter det værste for alle de nye der står og er syge.

Men lad os tage diskussionen når de har offentliggjort hvad dælen det hele går ud på, og vi har noget konkret at forholde os til.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 17:32   #5
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Håber du får ret Ricky :-/
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 22:13   #6
hjertensfryd
På vej til at lære K10
 
hjertensfryds avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2009
Lokation: Den Selvforsynende Landsby ved Hundstrup på Sydfyn
Alder: 70
Indlæg: 3
Styrke: 0
hjertensfryd er ny på vejen
Desværre opfatter politikerne det på den måde, at det er menneskene der sidder og har problemerne, der er problemet.

Politikerne kan ganske enkelt ikke bruge deres fornuft og indse, at problemet er på arbejdsmarkedet.
hjertensfryd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2012, 00:20   #7
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af hjertensfryd Se meddelelser
Desværre opfatter politikerne det på den måde, at det er menneskene der sidder og har problemerne, der er problemet.

Politikerne kan ganske enkelt ikke bruge deres fornuft og indse, at problemet er på arbejdsmarkedet.
Politikerne kan ganske enkelt ikke bruge deres fornuft og indse, at problemet er dem selv og den politik de har selv skabt.

Ingen som vil påtage sig ansvar, ….ingen skyldige. Overfladiske indrømmelser af fejlvurderinger ( tilkendelser af førtidspensioner mens S var ved magten ), som Mette Frederiksen kom med for et par dage siden, kan ikke bruges til noget som helst.

pt. jeg tror at hun er den eneste danske minister som gang på gang understreger sin minister virke hvert gang hun viser sin snude på skærmen.

Fru MF...“ jeg er minister”.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan ASK ændre sin afgørelse pga. den nye førtidspensionsreform PeaJay Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 10-04-2013 20:38
Bettina post i stærkt fejlagtigt forsvar for mette frederiksens førtidspensionsreform Henrik Herløv Fremtiden for fleksjob og førtidspension 8 29-03-2012 13:36
Enhedslisten ude af førtidspensionsreform Webmaster K10 Nyheder 0 14-03-2012 11:40
Så kom regeringens forslag til en førtidspensionsreform -Henrik- Politik og Samfund 45 04-12-2010 09:59
Ellen Ryg Olsen bl.a. om evaluering af førtidspensionsreform zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 1 28-07-2007 14:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension