K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2010, 13:19   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
og troede da også indtil jeg læste denne tråd at det var normalt.
Men det er det bestemt ikke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2010, 20:15   #12
Molly-1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 61
Styrke: 14
Molly-1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Grunden til mine lån er regnet med kan være fordi dele af det ene har dækket mine behandlinger.

Mit billån kan være fordi jeg har fået tildelt det blå handicap skilt, og ikke har mulighed for at bruge offentlig transport. Samt at jeg er godkendt til handicap bil efter den erhvervsrettet paragraf.

Men som sagt jeg har ikke fået nogen forklaring på det, og troede da også indtil jeg læste denne tråd at det var normalt.

Mvh.
Jsn
Jeg forstår ikke helt det du skriver.

Får du godkendt dit billån til en handicapbil. Er det et billån som du har via kommunen.

Min mand har handicapbil og har billån via kommunen. Men vi kan ikke få godkendt han billån til handicapbilen, som en godkendt udgift.

Min mand har heller ikke mulighed for at benytte offtentlig transport. Kommunen vil ikke godkende udgifter til forsikring eller brændstof. Ingen af udgifterne i forbindelse med handicapbilen vil kommunen godkende som godkendte udgifter.
Molly-1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2010, 21:34   #13
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Kommunen vil ikke godkende udgifter til forsikring eller brændstof.
det er jo også almendelige forbrug hvis man har en bil som alle betlaer hvis man vil have bil selv vægtafgift så det syntes jeg ok
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2010, 22:16   #14
Molly-1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 61
Styrke: 14
Molly-1 er ny på vejen
Praksisundersøgelse 2007, Vurdering af sager om hjælp til enkeltudgifter
efter aktivlovens § 81
DET SOCIALE NÆVN

Prøv at se dette fra statsforvaltningen: http://www.statsforvaltning.dk/evere...0/Resultat.pdf

Held og lykke
Molly-1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 18:53   #15
hansemand
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 126
Styrke: 14
hansemand er ny på vejen
Hvis du har været udsat for 'en social begivenhed'

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bassemanden Se meddelelser
Hej
Jeg er lige blevet FP'er og flyttet til ny bolig grundet brud m kæresten.
Jeg har derfor ingen seng, sofa osv.
Jeg vil forsøge at søge om hjælp til dette er der nogen der har nogen forslag til hvad jeg skal skrive og evt. erfaring med om det kan bevilliges, jeg vil også søge til medicin, tandlæge, fodindlæg og fitnesskort. Jeg har også en hund kan der søges tilskud til dette?
Håber at høre fra nogle af alle jer søde og rare hjælpsomme mennesker, da jeg har lidt svært ved at overskue alle de ting der skal udfyldes og hvordan det gøres rigtigt. Pinse hilsen fra Bassemanden

Hej Basse
se lige den tråd her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=13274.

du har selv skrevet i den på et tidspunkt, men måske før min 'accept-liste' dukkede op. Heraf kan du godt sjusse dig frem til, om du kan hente lidt hjælp fra Socialcentret - en skilsmisse/brudt parforhold,med bodeling og konkret flytning til anden folkeregisteradresse, er en 'social begivenhed', som plejer at kunne udløse noget.
hansemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Enkeltydelse, FTP - tandlægehjælp... Ninja Alt det andet 109 18-11-2013 21:11
Enkeltydelse elisa58 Alt det andet 12 07-02-2012 10:35
enkeltydelse og arv tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 02-11-2011 22:12
Enkeltydelse som forsørgelse? Mariba Alt det andet 16 26-10-2011 19:20
Rådighedsbeløb/enkeltydelse annagw Alt det andet 10 26-10-2011 11:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension