K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2011, 00:45   #11
Mulle83
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2011
Lokation: Vejle
Alder: 40
Indlæg: 36
Styrke: 14
Mulle83 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maybeline2you Se meddelelser
Vi er her alle sammen fordi på den ene eller anden måde er ramt eller berørt af sygdom og vi alle sammen har noget at byde ind med, enten i form af egne erfaringer eller omkring lovgivningen.

Da K10 er en hjælp til selvhjælp´s side ville det være meget mærkeligt for mig, at hemmeligholde min viden, når jeg kan se andre har hårdt brug for den og det har altid været min force eller om du vil min svaghed, at yde andre hjælp med det jeg ved og kan, så længe der er brug for det.

Du behøver derfor ikke at takke for hjælpen, men det er da dejligt at du gør det

Jeg håber du må få får dine drømme opfyldt i fremtiden


M2y
Selvom jeg selv har samme indstilling - at jeg hellere end gerne hjælper, hvor jeg kan - så er det langtfra en selvfølge i dagens Danmark.. Og jeg er enormt taknemmelig for den tid, andre K10'ere bruger på at rådgive mig i min situation.

Jeg fik på et tidspunkt et indlæg med utallige links.. Bare den tid folk bruger på at finde dokumentation og paragraffer til at hjælpe én.

K10 er virkelig et fantastisk sted for folk, der sidder i en situation, hvor de ikke selv har overskud og/eller viden til at "klare ærterne" på egen hånd
Mulle83 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kontanthjælp og kapital erstatning louisesparadis Alt det andet 2 26-09-2013 10:45
Erstatning og kontanthjælp ?? Kreditorbeskyttelse ?? TBQ Alt det andet 9 07-07-2013 20:58
kontanthjælp vs renter af erstatning. 3050 Alt det andet 23 14-01-2012 11:17
hjælp ang. kontanthjælp og erstatning ved tab af erhversevne jeanet1192 Alt det andet 11 17-04-2011 02:48
erstatning-kontanthjælp østerbro Alt det andet 0 08-02-2011 15:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension