K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2009, 12:57   #31
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Stella er glad for at høre at i kan blive i jeres bolig ,men syntes det er vildt for dårligt hvis ikke det er det i har lyst til .... hvorfor skulle man ikke kunne flytte hvis man vil det ... ved sq ikke lige hvad det er der går galt i det her samfund ... det er da helt af helvede til og det er sagt af mig evig optimist med tanken det går nok alligevel

så kan vi vist ikke komme længere ud he he -...

Jeg ville sq gerne stå ansigt til ansigt med nogen af de ansvarlige har da vist lige et par ting eller 117 at fortælle dem ..

Nå men kan kun sige til dig ... man kan godt bo her hvor jeg bor også som flekser .. så kom du bare hertil (dyre huslejer og du kan garenteret ikke undvære kbh )
  Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 13:05   #32
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
tak...men jeg har lidt svært ved at flytte fra byen...og de almene er meget dyre ..den jeg fik var på 5000 med varme...og det er endda en af de billige...de fleste koster mellem 6 og 7 tusind ...

så du der stod at kommunen tilbyder flyttehjælp til dem de gerne ser forsvinder...

Overførsels indkomsterne ...

jeg vidste godt at VKO har lavet de regler...men jeg vidste ikke at jeg var en af dem der ikke er ønsket.

Jeg glæder mig til at læse det svar de kommer med fra Lejerbo...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2009, 11:22   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og jeg har lige fået samtlige mail fra lejerbo retur med mailen , men finder adresserne igen og ser om det er mig der har lavet en fejl

Have den det skal de sq

Nååå nogen af dem har fejl i deres domæne (tre stk ) resten skulle være nået frem

Sidst redigeret af Hejdien; 26-02-2009 kl. 11:24.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løn fleksjobber KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 5 05-06-2013 10:31
syg fleksjobber garage50 Spørgsmål ang fleksjob 4 24-05-2013 08:17
må man eje APS som fleksjobber? socrates66 Spørgsmål ang fleksjob 8 08-07-2010 16:48
Fleksjobber SusanneSjogren Spørgsmål ang fleksjob 8 21-11-2009 02:01
løn som fleksjobber... Winther Spørgsmål ang fleksjob 6 19-11-2009 21:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension