K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-06-2010, 10:49   #21
Betina1953
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2010
Indlæg: 85
Styrke: 15
Betina1953 er ny på vejen
Sygedagpenge/kræft

Hej Cara Mia

Jeg fik healing, zoneterapi samt Herbalife, et kosttilskud under mine behandlinger. Jeg havde næsten ingen bivirkninger ved kemokuren og strålebehandlinger (24) havde jeg 14 dage efter behandlingen smerter.
Jeg fik højre bryst fjernet og alle lymfekirtlerne i højre arm fjernet. I dag spiser jeg anti-østrogen tabletter Femar, de bedste jeg har prøvet og har brugt dem over et år. Maven er der problemer med af og til, får noget mod kronisk forstoppelse på apoteket og ellers gåture hver dag for at holde maven i orden. Ingen smerter, billigt sluppet. Jeg venter nu på at få et nyt bryst, skal til samtale hos plastickirurgerne den 25.august, så det bliver spændende.
Betina1953 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2010, 13:11   #22
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
føler med dig, sikke nogle svære valg og beslutninger. og frygetelig sygdom.

mht til at blive mor i sen alder.. så er der jo rigtig mange som først vælger at få børn sent, eller som af andre grunde først får dem i den alder. Ikke at jeg kan eller skal bestemme noget på dine vegne, men hvis din risiko for din sygdom bliver væsentligt nedsat om du venter med at få børn til du er 37, så vil jeg bare sige, det slet ikke er så sent at blive mor.
jeg blev selv mor som 38 årig, godt nok til mit yngste barn, men det går fint, jeg føler mig ikke ældgammel, eller har besvær med nattesøvn og sådan. det er så kun det helbred jeg har fået pga arbejdsulykken som gør det lidt anstrengt indimellem.
jeg ville såmænd bare sige, at du ikke må opgive håbet pga noget så simpelt som alder..
Håber på det bedste for jer alle i tråden med den f.....g sygdom der.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2010, 14:34   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kan kun tilslutte mig huldra. Jeg fik også mit sidste barn da jeg var 36 år. Og flere af mine veninder har først fået barn nu i en alder af 40 år grundet karierre, manglende mænd og manglende tid til børn....
Så håber du vil genoverveje, HVIS du selvfølgelig VIL have børn, det er jo ikke alle der gider.....

Hvor er det synd i er/har været så meget igennem!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2010, 17:19   #24
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
tusind tak

for alle jeres søde beskeder det hjælper på humøret og ja jeg må se hvad der sker med hensyn til børn, starter op på antihormon og så kan jeg jo altid stoppe igen..... så håber jeg bare at det hele også løser sig med hensyn til kommunen osv.
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2010, 22:01   #25
Miamaria
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 7
Styrke: 0
Miamaria er ny på vejen
En venlig tanke

Kære cara mia.

Jeg har sendt dig en privat besked vedr. din situation/sag, som jeg håber måske kan være dig til hjælp.

Mvh

Miamaria

Sidst redigeret af Miamaria; 21-07-2010 kl. 22:04. Årsag: havde vedhæftet personlig mail i tråden, sendte som privat besked i stedet
Miamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kræft cancer phhmw Den nyttige viden vi alle har 1 02-08-2011 18:11
Kræft og smerter. Enteneller Alt det andet 29 20-06-2011 10:36
Fordobling af antal ulykkestilfælde, vold, kræft på førtidspension zuza Nyttigt at vide for Førtidspensionister 0 21-08-2008 22:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension