K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-04-2012, 13:33   #11
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg tænker også det er lidt vildt at springe ud i beskæftigelse på fleksvilkår når du reelt set ikke ved om du er i stand til at honorere kravene. Jeg forstår udmærket din motivation og din utålmodighed, og man skal bestemt heller ikke holde sig selv tilbage. Man skal bare være sikker på at man foretager en realistisk beslutning ift det man evner. Her kender du selvfølgelig dig selv bedst, og hvis du er sikker på det, så spring ud i det.
Men som andre skriver, så ville jeg nok også overveje skånejob i første omgang.

Jeg synes bestemt ikke du skal lade sådan en mulighed passere forbi pga reformen. Jobbet er nu, og du skal ikke forvente at sådan en jobmulighed eksisterer til næste år
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2012, 15:46   #12
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Enig med Tassi.
Undersøg muligheden for skånejob eller som det hedder nu: løntilskudsjob til pensionister.

Rigtig meget held og lykke med det, jeg håber, det lader sig gøre, det er lige en tand mere tilfredsstillende for én selv, at man føler, man stadig kan yde noget.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
miste ftp tije Nyttigt at vide for Førtidspensionister 9 13-07-2013 00:10
Revurdering af fleksjob, kan jeg miste 'fleksretten'?? Chrovnitsa Spørgsmål ang fleksjob 8 20-03-2013 23:00
kan man miste ledighedsydelsen pierre Spørgsmål ang fleksjob 5 05-02-2013 18:14
kan jeg miste ledighedsydelse kisser72 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 94 12-01-2012 15:00
Vil jeg miste penge ? bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 23-12-2008 17:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension