K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2007, 22:42   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Peacock

Det var godt at hører den lille opdatering fra dig....selvom der ikke er sket meget...

Det er vildt at det kan tage så lang tid at komme igennem systemet...10 år er jo rigtig lang tid at gå der og vente....man fatter jo godt at der er mange der bare giver op undervejs...

Jeg håber at der snart sker noget i din sag...som du vel at mærke kan bruge til noget...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2007, 22:18   #22
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hej Webmaster

Ja, det er langtid og gå og ikke vide hvor man står

men håber denne gang håber jeg/vi, når de en gang får samlet alle de papirerne, så de kan gå igang med den ftp. sag, at vi kan få en ende på dette her.

for det er da opslidene og ikke vide hvor man står og om man nogen sinde kommer ud af det kontanthjælp.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2007, 22:08   #23
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
SÅ............Nu sker der sq endlig noget.

har fået brev fra kommunen, der står at min ansøgning om ftp. vil blive behandlet på pensionmøde den 110907 der er bare lige det at jeg ikke selv havde søgt den, men går ud fra det er en skrive fejl eller hvad ??


de søgte den selv og gav mig afslag første gang og så ankede jeg den og fik igen afslag og ankede igen så den kom ind til det sociale nævn i Ålborg også blev sagen, sendt hjem igen til kommunen da den er mangel fuld af læge papirer.
og skulle se på den igen

så nu er der gået 1 år siden det første afslag

det er godt nok mange år der er gået nu, det er lidt over 11 år siden jeg blev syg og 10 jeg har været i kommunens system,

tør sq ikke at håbe på at jeg kan få ro, har sq fået så mange gok i nødden
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2007, 22:40   #24
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Det er på min fødselsdag,så ønsker mig at det går iorden for dig.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2007, 22:56   #25
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
1000 tak

håber også du gaxeergud får ro, du har jo osse gået i mange år uden at vide hvad det fører til
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2007, 23:31   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock det kunne da godt lyde som om der begynder at ske noget nu

og det er vel stadig den samme ansøgning , altså den de lavde på dig for et år siden, nu har de så forhåbentligt opdateret den med alle de manglede papir og man så håbe at den går igennem denne gang, jeg håber i hvertfald og krydser fingere for dig ....

det bliver en laaaang ventetid til den 11-9

og gaxeergud ... tillykke med fødselsdagen


håber du har haft en god dag
  Besvar med citat
Gammel 25-08-2007, 22:11   #27
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hejdien uuha ja det virker godt nok som dage er lidt længere

de skulle gerne nu, have alle de papirer, jeg har en da givet dem en pose fuld af læge papirer, så de kunne se om der var noget de ikke havede.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2007, 14:40   #28
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Lige et gok i nøden mere

Jeg syndes jeg har det dårlig nok i forevejen over at i morgen skal ftp. sagen afgøres
hvem ringer lige og siger hun vil lige præsentere sig for mig, min ny jobkonsulent fra kommunen

Hun viste at min sag om førtidspension skal afgøres i morgen og så snakker hun om møde med mig men det kunne vi ringe / snakke sammen om når jeg har fået besked fra kommunen og det er afslag eller hvad.

er sagen afgjort på forhånd inden den kommer på mødet ??????? den følelse har jeg eller er jeg helt forkert på den
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2007, 15:24   #29
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
grrrrrrrrrrr... det virker som terror imod dig...vent nu og se...men hun er da en spade for hun kunne godt vente til afgørelsen er kommet...

Jeg tror ikke hun ved noget om afgørelsen overhovedet , men skal lige markere sig ..

Hold modet oppe og føj for en måde at behandle dig på I den kommune !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2007, 15:29   #30
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
man bliver sq godt nok skør i bolden af den kommune
har være ude og brække mig
syndes også godt hun kunne have ventet, men det siger bare lidt om hende som person
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension