K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2009, 10:05   #21
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Connie Se meddelelser

Jeg vil meget gerne se din dagbog
Prøv at kigge i tråden PRAKTIK / ARB.PRØVNING.
Der finder du både dagbog og smerte-skala.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2009, 11:56   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
shylock har lavet en jobdagbog også , som han evt kan sende til dig den er lavet så det bare er nogen rubrikker der skal udfyldes ..

Jeg har også en jobdagbog som kommer ind på siden (og det samme gør shylock`s nok også , har set at han har tilbudt web den i anden tråd) jeg ved at det er stressende at skrive sådan har jeg det også engang imellem men når først man har vænnet sig til den så behøver den ikke at være så omfattende .. man kan evt bruge smerteskemaet til at sætte smerteniveau på for den dag..

Og man behøver ikke at skrive den så udførligt igen men det kan klart anbefales som dokumentation for hvordan man har det ...
  Besvar med citat
Gammel 06-09-2009, 14:02   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Altså den med kæledyrene - at gå til hundetræning er jo også en måde at holde sig i gang på, så man ikke falder fuldstændig sammen i sofaen. Hvis ikke du gik til hundetræning, så kunne jo godt gå hen og få en forværring, ikk??? Hvem ved, måske ville du ryge ud i en depression hvis du ikke havde den ugenlige mulighed for at bevæge dig lidt!!!

Og til den redelighed med hesten, jamen så kan du jo ikke få ret meget for den!
For så vidt jeg er orienteret, så må du have en formue på 10.000 kr - og hesten kan måske kun sælges for 6000 kr pga krisen. Og kan du så evt få din læge til at skrive, at hesten er god i en evt behandling, jamen så er den et hjælpemiddel og ikke en forbrugsgode!!!

Altså, at de kan finde på det....det er jo helt hen i vejret!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 09:39   #24
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Jeg må konstatere, at jeg ikke holdt til den sidste besked.

Jeg røg ned med et rabalder i går, og har nu besluttet mig for at "sygemelde" mig på grund af stress.

Jeg holder simpelthen ikke til det, og selvom det kan betyde at min situation er uafklaret i længere tid, er jeg tvunget til at stoppe op lidt.
Min krop kan simpelthen ikke mere. Alarmklokkerne bimler og bamler - hvis jeg bliver ved, bliver jeg rigtig syg.

I morgen har jeg en tid hos min læge, og så må bruge lidt tid på at få ro på....
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 11:49   #25
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Connie

Ønsker dig god bedring.

Sender dig mange
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 12:06   #26
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
God bedring. Nogle gange er man nødt til lytte til sin krop, også selvom det ville være mest praktisk, hvis man kunne lade være.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 12:15   #27
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Tusind tak skal I have
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 14:54   #28
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg vil ønske dig god bedring, og held og lykke i forhold til systemet.
Godt at du selv kan se nødvendigheden af at trække stikket ud, og en rigtig god ide med tæt kontakt til lægen.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2010, 11:23   #29
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Pheew, det var en hård tid den, jeg kan læse om i denne tråd.

Jeg gik fuldstændig ned med stress og det er først nu, jeg er kommet op til overfladen igen. Og derfor starter sagerne jo selvklart forfra nu.

Jeg har i den forbindelse atter brug for jeres hjælp.

Jeg står nu og skal i arbejdsprøvning igen. Jeg har været til møde med jobcenteret, hvor der er blevet defineret nogle skånebehov og vi har snakket lidt om, hvad en arbejdsprøvning skal bestå i.
I den forbindelse blev det foreslået, at jeg kan indgå i et revalideringsforløb EFTER arbejdsprøvningen. Bruge det som en anden arbejdsprøvning, hvor jeg så bare får lidt penge spyttet i kassen.

Mit spørgsmål til jer er så, om der er en hage ved det i forhold til min sag, der for kommunens vedkommende handler om afklaring til reva/fleks/pension og for mit vedkommende nok bare pension.
Jeg er uden indtægt - får ikke sygedagpenge eller kontanthjælp.

Jeg selv ved, at jeg næppe kommer op på de 18 timer, som revalideringsforløbet kræver, men det er stadig rart lige at have en fornemmelse af, om der kunne være en fælde for mig i et sådan arrangement.

Takker på forhånd - og undskylder, at min sag er spredt ud over flere tråde! Jeg skal prøve at linke til dem.
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2010, 12:08   #30
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Det første min sagsbehandler spurgte om, med et smil på læben var, "hvad laver du derhjemme". Da jeg fortalte, at hvis jeg skal lave mad, begynder jeg allerede om formiddagen at stille tingene frem, fordi jeg ellers IKKE kan huske, hvordan man laver det, eller hvad chili con carne overhovedet er, og alt brænder på uanset, da jeg ikke kan koncentrere mig om det.
Og hvis jeg tvinger mig ud at gå en lille tur, bliver jeg meget paranoid, og det bagefter både fysisk og psykisk er som at løbe en marathon, fordi jeg tror, folk vil slå mig ned, blev hun meget alvorlig.

Min psyk. behandler mener, jeg har nok at slås med bare at være hjemme. Jeg har såmænd hest, og tager også derud, men bagefter skal jeg absolut ikke noget. Så har jeg fået rigelig stimuli.

Så selvom jeg egentlig også har et fritidsliv, er omkostningerne store. Og grunden til, jeg kommer derud, er at jeg kører, når der ikke er meget trafik, da det stresser mig, og jeg ved, der ikke er mange i stalden.

Så jeg synes ikke, man kan basere noget på, OM man har et fritidsliv, men hvor mange omkostninger der er ved at have det, og hvor mange hensyn man skal tage for at kunne det.
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En psykolog beskriver en handicappets arbejdsliv zuza At søge førtidspension 1 14-10-2007 15:16
Fra arbejdsliv på dr ang fleksjob Hejdien Et godt link! 1 25-11-2005 14:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension