K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-06-2017, 09:48   #1
sarahsnl
Føler sig hjemme på K10
 
sarahsnls avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2014
Lokation: Kønenhavn
Indlæg: 38
Styrke: 10
sarahsnl er ny på vejen
Erfaring med angstforløb i københavn søges - Stolpegården / Nannasgade / Andresteder

Hej alle K10'ere - jeg har taget pause herinde i en rum tid igen - jeg ar været i angstbehandling på F4 frederiksberg Hospital og det er fantastisk - det kan varmt anbefales til alle med angst - men de har ikke ressourcer til at behandle en så kompleks som jeg, så pludselig står jeg uden behandling - igen - og kommunen ånder mig i nakken.


Jeg leder nu efter steder i københavns/frb region der behandler kompleks angst terapeutisk nærmere betegnet scematerapi og kognetiv terapi og fyseoterapeutisk (bbat osv) og ikke med hovedvægt på medicin. Jeg søger konkrete erfaringer med steder i regionen - jeg har søgt mig frem til at Stolpegården og Nannasgade måske er en mulighed, er der også andre steder.

Erfaringer fra de sidste 3-4 år søges?

Jeg har ikke råd til at betale mig fra det og skal med al vold og magt ikke tilbage til distriktpsykiatrien, det er ikke en mulighed.


Kort fortalt har jeg været meget meget fejlbehandlet og det har været sindsgt (bogstaveligtst) hårdt - det er en 15 års lang historie men det meget korte er at jeg endelig er trappet ud af den medicin der gjorde mig endnu mere syg og har fået afvist de diagnoser som medicinen fremkaldte (bipolar affektiv lidelse og psykotisk angst) og sidder tilbage med flere meget voldsomme angst (GAD, panikangst, socialrelateret angst) og ocd lidelser, nogle tvangstanker, depression og fibrymalgi samt lidt ptsd fra mine indlæggelser. Jeg kan ikke tåle psykofarmaka og jeg kan heller ikke tåle ECT behandlinger. Nu søger jeg at få kognetivt/Scema arbejdende psykiater, fysioterapi og psykologhjælp.... Jeg er i jobafklaringsforløb mens vi afventer medicinsk afklaring, og kommunen lader mig være midlertidigt.

Tak alle :-)
sarahsnl er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension