K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2010, 14:53   #1
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Nogen der kender denne psyk?

Hej

Jeg er nu henvist til psyk. Claus Refshammer, for psyk. udredn. ang. evt. PDST, er der nogen der kender og har erfaring med ham?

Fortæl fortæl....
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 22:49   #2
Sommerfugl
Føler sig hjemme på K10
 
Sommerfugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2008
Indlæg: 29
Styrke: 16
Sommerfugl er ny på vejen
Hej Anna1

Ja jeg har også været en tur omkring ham.

For mig var det mest en positiv oplevelse. Endelig en der forstod hvordan jeg havde det. Dem har der ellers ikke været mange af i mit sygdomsforløb.

Samtidig fik jeg nogle begrænsninger afklaret og redskaber til at komme videre selv med en psykisk diagnose. Men det var også der, at håbet om helbredelse brast. For han fortalte, at jeg vil aldrig blive rask. Aldrig sjovt at høre, men på den anden siden så vidste jeg det jo egentlig godt. Nu fik jeg det bare sort på hvidt.

Det var meget stille og roligt, at være til samtale med ham. Så "hyggeligt" som det nu kan være, at skulle fortælle en fremmed om hele sit liv m.v. samtidig med at hjertet kører vildt på overtid.

Hans udtalelse talte helt klart med til min fordel i mit videre forløb.

Helt og lykke med det.
Sommerfugl er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen som kender denne medicin? Azathioprin Arrow Indiansummer Alt det andet 0 25-06-2013 07:15
Er der nogen der kender lidt til denne problemstilling Aastrup Spørgsmål ang fleksjob 1 24-04-2013 00:13
nogen der kender til denne situation fortune Alt det andet 3 28-07-2012 11:28
kender nogen denne læge? musen63 Alt det andet 2 06-10-2010 18:31
Nogen der kender denne Psykiater? lisapigen Dit og Dat 1 17-01-2009 01:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension