K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2011, 14:34   #11
onmyway
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2009
Lokation: Århus
Alder: 57
Indlæg: 80
Styrke: 15
onmyway er ny på vejen
Også et rigtig stort tillykke fra mig Håber du finder et job du bliver rigtig glad for
__________________
Tot
onmyway er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 15:04   #12
Bella67
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 97
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Bella67 er ny på vejen
Tillykke Mama.

Hvis der er et tidspunkt det er "tilladt" at juble og være fjollet; så er det da i din situation.. bliv endelig ved! .

Held og lykke med jobsøgningen
Bella67 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 15:07   #13
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE og pøj pøj med dit møde !
At kunne hoppe og danse af lettelse og glæde er da fantastisk !

Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 16:02   #14
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
Andersine85
Ja men der må da være et krag på hvor lidt timer det er på flexjob og hvornår det er pension ??
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2011, 22:07   #15
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af blj Se meddelelser
Andersine85
Ja men der må da være et krag på hvor lidt timer det er på flexjob og hvornår det er pension ??
Tja, det er jo så lige det... det står der faktisk ingenting om i lovgivningen...

Men en del kommuner siger 13 ½ time (15 timer) om ugen, da det passer med 2/3 refusion af løn... Et timeantal mindre end det ville være en udgift for arbejdsgiver... men rent faktisk står det ikke nogen steder, og det er derfor at kommunerne kan slippe afted med at vurderer, at et mindre timeantal stadig kan være til fleks!
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 23:36   #16
Jea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Indlæg: 100
Styrke: 14
Jea er ny på vejen
Stort tillykke med flexbevillingen

Jeg har sidder og har læst nogle af dine tråde, ikke mindst "Flex pga. psyken?" Og måtte lige fælde en tåre, da en stor del af din historie ligner min egen. Jeg har i hele mit liv haft en ene nedtur efter den anden... forsøgt at uddanne mig, prøvet at finde mig til rette i erhvervslivet, men det er bare ikke lykkedes for mig. Aldrig rigtig forstået hvorfor - og har også ønsket at jeg dog bare var som andre!!! Hvorfor KAN jeg ikke bare Alle de andre kan jo...

Først i feb 2009 gik jeg til lægen og fortalte at jeg vistnok havde en depression - vildt svært for mig, da jeg ikke har let ved at tage kontakt, og da slet ikke vise min svaghed frem. Jeg har jo altid haft en facade oppe, for at virke "normal".

Desværre ser min SBer mig ikke som syg, men som umotiveret og med manglende arbejdsidentitet. En som bare skal tage sig sammen, og se at komme ud i ordinært arbejde. Og jeg har hele tiden været så "heldig" at have den samme SBer

Dejligt at du fik en SBer/konsulent som kunne se at den var gal med dig, og ville hjælpe dig. Det er rart at høre at ikke alle SBere er som min, som overhovedet ikke VIL forstå, hvad et skrøbeligt psyke betyder for funktionsevnen/erhversevnen.

Stort knus og igen TILLYKKE med flexen.
__________________
Jea fra Midtsjælland
Jea er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Slut herfra:-( victoriane Alt det andet 197 11-06-2012 10:09
Lidt update herfra hopper Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 22-08-2010 22:09
Lidt nyt herfra hopper Alt det andet 14 30-04-2010 09:23
Lidt nyt herfra. Maj-Britt Dit og Dat 0 22-05-2008 08:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension