K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2010, 19:52   #11
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hypermobil Se meddelelser
nej dit link beskriver ikke hvad der sker i selve samtale- jeg går ikke ud fra jeg skal gangvurderes til den -eller hvad?...det er meget beskrivende om det der ska til men altså den er jo ikke fyldestgørende i form af hvad der skal ske til denne samtale de hafsat 1-1½ time til´....
Nogen som har prøvet at søge bil ? Hilfeee...
Ved ikke om du bevidst gør dig umulig, når folk prøver at hjælpe dig ?
Selvfølgelig begynder sagsbehandleren ikke at gangprøve dig til den samtale men måske prøver hun at spørge dig om det er noget der er foregået, eller skal iværksættes, altså hvis hun tør spørge dig om noget som helst !!!

Sagsbehandleren skal til samtalen klarlægge hvad der skal ske, for at afklare de ting der står i mit link !

Jeg er sikker på at du får en lang og sej kamp, med den ansøgning, på baggrund af den modstand du får i mødet med kommunen !
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 19:53   #12
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.775
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du finder svar på alt her....

Kære Hypermobil

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ight=stoktofte og lidt til.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 23:03   #13
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
peter tak for link, Det er godt nok en masse der er skrevet der :O
Synes det er svært at se sig ud af hvornår 1.ste samtale finder sted (altså første møde)

Desuden har jeg som sagt ikke udfyldt skema, så hvad mon det skal handle om til mit møde?? Jeg kan ikke se at Trådstarter i den anden har skullet lavet et førebevis hos egen læge som jeg skulle gøre? Kan virkeligt ikke hitte hoved elelr hale i hvad der skal ske og sker? :/
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 23:43   #14
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hypermobil Se meddelelser
peter tak for link, Det er godt nok en masse der er skrevet der :O
Synes det er svært at se sig ud af hvornår 1.ste samtale finder sted (altså første møde)

Desuden har jeg som sagt ikke udfyldt skema, så hvad mon det skal handle om til mit møde?? Jeg kan ikke se at Trådstarter i den anden har skullet lavet et førebevis hos egen læge som jeg skulle gøre? Kan virkeligt ikke hitte hoved elelr hale i hvad der skal ske og sker? :/
Hej


Det behøves ikke at søge via ansøgningsskema. Når du f.eks. har søgt skriftligt (skrevet et brev) eller ringet til dem og sagt, at du søger handicapbil, så er det nok.

Synes ikke du behøver at være nervøs... I skal nok bare sammen snakke om, hvorfor du søger handicapbil... Når du har spørgsmål, som du tænker på, kan du måske skrive dem ned og tage det med til mødet og forsøge at få svar på dine tanker...

Det er en meget fin tråd, som den link, Peter har sat ind.... Der kan du følge lidt med i, hvordan forløbet har været....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Totalskadet handicapbil Betulle Hjælpemidler til handicappede 1 12-06-2012 15:54
Forening: støtte til Handicapbil buster Politik og Samfund 0 09-04-2011 20:05
Handicapbil schaffer60 Alt det andet 10 15-06-2010 19:49
søge handicapbil.... pjuske Dit og Dat 12 24-06-2009 20:13
Hjælpemidler/handicapbil??? j-m Spørgsmål ang fleksjob 3 10-03-2007 12:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension