K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2012, 17:12   #1
Nana M
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2011
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Nana M er ny på vejen
Hvem er DUKH

Hej jeg er stødt på DUKH hjemmeside, men hvem er de. Kan vi trygt benytte os af deres ekspertise. Grunden til at jeg spørger er, at jeg har mailet til dem vedr. et problem omkring mit forløb hos kommunen. Er der nogen herinde der har benyttet sig af deres ekspertise og hvad kan I fortælle om dem. Kan DUKH anbefales.? Hvad siger jeres erfaringer. Tusind tak for hjælpen
Nana M er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 18:35   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det står der på hjemmesiden, hvad de er.... På forsiden i højre side står der:

DUKH rådgiver om handicapkompenserende ydelser i sager mellem en borger og typisk en kommune. Vi er en uvildig part i sagen og er organiseret som selvejende institution under Social- og Integrationsministeriet.

Og lidt mere her, hvad de gør:
http://www.dukh.dk/om-dukh/formaal

Og erfaringer.... du kan bruge google eller bruge K10´s søgefunktion. Der er flere der har brugt dem, synes jeg... Jeg vil tro, det er meget forskelligt, hvad man har brugt dem til osv... alle sager er forskellige.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 18:41   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nana M Se meddelelser
Hej jeg er stødt på DUKH hjemmeside, men hvem er de. Kan vi trygt benytte os af deres ekspertise. Grunden til at jeg spørger er, at jeg har mailet til dem vedr. et problem omkring mit forløb hos kommunen. Er der nogen herinde der har benyttet sig af deres ekspertise og hvad kan I fortælle om dem. Kan DUKH anbefales.? Hvad siger jeres erfaringer. Tusind tak for hjælpen

Hej Nana M

Det er nogle meget kompetente og faglig dygtige personer der arbejder i DUKH...

Men om de kan bruges til "problemstillinger" i/med kommunerne er nok(desværre) tvivlsomt


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2012, 13:33   #4
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
hej

jeg havde hjælp fra DUKH i de sidste 6 mdr. og jeg fik tilkendt Flexjob efter 6 år kamp mod kommunen.. men DUKH var på banen kun 5-6 mdr.

jeg kan hærtlig anbefale dem de er rigtig gode...

de går altid efter lov.. hvis din kommune gør ting ulovlig i din sag så de kan helt sikker hjælpe dig..

i min sag min kommunen gjorde rigtig mange ulovlige ting da DUKH hjælpede mig og følgte min sag så det blev afsluttet positiv efter 6 år.
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2012, 17:27   #5
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Jeg har gode erfaringer

Det er min erfaring at DUKH er dygtige og kompetente. Jeg fik hjælp af dem da kommunen ville stoppe mine sygedagpenge. Med DUKHs hjælp beholdt jeg sygedagpengene. Men jeg kan jo ikke love at de kan ordne din sag. Det er gratis at prøve.
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2012, 19:40   #6
Hejdien
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2012
Alder: 58
Indlæg: 219
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
Hejdien er ny på vejen
Tror roligt at man kan bruge dem, jeg har aldrig mødt andet end venlige og kompetente mennesker der og til forskel fra så mange andre så ringer de vitterligt tilbage når de siger det :-D
Hejdien er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nyt fra DUKH... phhmw Den nyttige viden vi alle har 80 21-03-2024 15:44
DUKH Nyt: om vejledningsforpligtigelsen Pyt Den nyttige viden vi alle har 1 10-12-2012 12:28
Praksisnyt fra DUKH phhmw Alt det andet 0 14-10-2011 10:11
DUKH Retssikkerhed phhmw Skal kommuner ikke overholde loven? 0 31-01-2009 20:45
DUKH om sygedagpenge zuza Nyt om loven 0 18-04-2008 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension