K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2013, 08:13   #431
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
De mener at han kan arbejdsprøves mere....til trods for tydelige klare advarsler fra flere læger...

For mig at se...så kan der kun være en grund...det er at de enten ikke har læst de lægelige papirer eller også tror de ikke på det lægerne har skrevet...
Nåå okay, tak! Det er jo så også en af de værste grunde for afslag, for så hænger man rimelig meget på den (siger erfaringen mig)...
Spørgsmålet er, måske, om det ikke ville være hurtigere, billigere og meget mere sikkert, at få overstået en arbejdsprøvning man kan smække tilbage i synet på dem? Arbejdsprøvningen er jo - trods alt - ens bedste kort på hånden, når det skal bevises én gang for alle, at man taler sandt og lægerne vurderer korrekt....eller hvad?
Oven i en ny arbejdsprøvning kan der jo også komme dug friske lægeerklæringer, som endeligt slår hovedet på sømmet, så der ikke er mere at komme efter.....

Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Jeg tænker også hvor gamle de lægepapirer er ved at være, for de kan jo hurtigt blive gamle i kommunens øjne, så spørgsmålet er om kommunen skal presses til at indhente nye ?
Jeps, sprit nye lægepapirer ville helt klart være guld værd i en sådan situation, men jeg kan godt frygte, at arbejdsprøvningen så også skal opdateres, da det også kan være svært at vurderer med friske øjne, på en ældre arbejdsprøvning?

- ved i det hele taget heller ikke om de stadig bruger arbejdsprøvning, eller om de er gået over til ressourceforløb i disse sager

Tænker bare, at det nemt kunne koste ekstremt mange penge at føre en sag mod dem. Det kan også tage rigtig lang tid og udfaldet kan jo risikeres at være negativt - og hvad så??

Det andet, kan jo overstås på få uger, koster ingen penge, og kan lukke munden effektivt på dem. Men igen, det er en svær og dum situation....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 09:00   #432
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
- ved i det hele taget heller ikke om de stadig bruger arbejdsprøvning, eller om de er gået over til ressourceforløb i disse sager
Det er to vidt forskellige ting, ressourceforløb er forbedring af ressourcer, arbejdsprøvning er afklaring af ressourcer.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 10:31   #433
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nåå okay, tak! Det er jo så også en af de værste grunde for afslag, for så hænger man rimelig meget på den (siger erfaringen mig)...
Spørgsmålet er, måske, om det ikke ville være hurtigere, billigere og meget mere sikkert, at få overstået en arbejdsprøvning man kan smække tilbage i synet på dem? Arbejdsprøvningen er jo - trods alt - ens bedste kort på hånden, når det skal bevises én gang for alle, at man taler sandt og lægerne vurderer korrekt....eller hvad?
Oven i en ny arbejdsprøvning kan der jo også komme dug friske lægeerklæringer, som endeligt slår hovedet på sømmet, så der ikke er mere at komme efter.....

Jeps, sprit nye lægepapirer ville helt klart være guld værd i en sådan situation, men jeg kan godt frygte, at arbejdsprøvningen så også skal opdateres, da det også kan være svært at vurderer med friske øjne, på en ældre arbejdsprøvning?

- ved i det hele taget heller ikke om de stadig bruger arbejdsprøvning, eller om de er gået over til ressourceforløb i disse sager

Tænker bare, at det nemt kunne koste ekstremt mange penge at føre en sag mod dem. Det kan også tage rigtig lang tid og udfaldet kan jo risikeres at være negativt - og hvad så??

Det andet, kan jo overstås på få uger, koster ingen penge, og kan lukke munden effektivt på dem. Men igen, det er en svær og dum situation....




Problemet er at de forskellige steder ikke anerkender mine klager og bare stadfæster dem, der er jo ingen der læser dem, men læser hvad det forrige afslag lød på og så får man endnu et afslag

Hvorfor skal jeg, når det står i mine papirer at det vil forværre min situation, have lavet en ny arbejds prøvning???

Mine lægelige papirer siger det samme som "dengang" og vil kommunen have nye må de jo rekvirerer dem endnu engang og det vil de ikke.. Såå??

Rent ud sagt så var og ER jeg berettiget til FTP med virkning fra 1 september 2012 og nu siger vi snart 2014.


Men jeg venter og ser hvad udslaget på min advokat´s klage bliver, det kan jo være de vælger at give fri proces, men jeg tvivler.

Med hensyn til at starte en indsamling så aner jeg ikke hvordan og jeg har heller ikke ret mange venner på facebook, men det kunne være i ville hjælpe mig i dette forum, med at komme igang med en evt. indsamling i det nye år???

Tak for jeres kreative ideer og løsninger, jeg håber snart det bliver min tur til FTP trods alle de ønsker og udd. jeg har, men jeg kan selv se at jeg ikke magter det.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 15:30   #434
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nåå okay, tak! Det er jo så også en af de værste grunde for afslag, for så hænger man rimelig meget på den (siger erfaringen mig)...
Spørgsmålet er, måske, om det ikke ville være hurtigere, billigere og meget mere sikkert, at få overstået en arbejdsprøvning man kan smække tilbage i synet på dem? Arbejdsprøvningen er jo - trods alt - ens bedste kort på hånden, når det skal bevises én gang for alle, at man taler sandt og lægerne vurderer korrekt....eller hvad?
Oven i en ny arbejdsprøvning kan der jo også komme dug friske lægeerklæringer, som endeligt slår hovedet på sømmet, så der ikke er mere at komme efter.....
Nu overså du måske det jeg skrev med at lægerne havde advaret kraftigt imod arbejdsprøvning...

Den sidste sluttede med en indlæggelse...

Hvis du ikke overså den....ja så gør du jo nøjagtig som kommunen og vælger at se helt bort fra det lægerne skriver...

Så nej det er ikke en billigere måde at gøre det på....

Og helt ærligt....tror du selv nogen ville gå og have trukket sin sag ud i flere år hvis det bare var så let og lige tage den arbejdsprøvning....næppe...

Så det burde jo være nok at man kunne "smække" de tydelige lægepapirer i hovedet på dem....men men hvis de ikke læser dem eller bare fejer dem af bordet ja så hjælper det ikke...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 16:42   #435
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu overså du måske det jeg skrev med at lægerne havde advaret kraftigt imod arbejdsprøvning...

Den sidste sluttede med en indlæggelse...
Undskyld men indtil videre har det været fremlagt som om der ikke har været mulighed overhovedet for at deltage i arbejdsprøvning fordi lægerne advarer... men nu skrives der at der har været en der endte dårligt.

Hvis der har været en der endte dårligt er der en gennemført arbejdsprøvning.

Min arbejdsprøvning endte også i indlæggelse det gjorde første møde i rehabiliteringsteamet også... det er grundigt dokumenteret, og derfor tæller min arbejdsprøvning.

Pludselig ser det i denne sag ud til at der alligevel ikke mangler arbejdsprøvning, men måske mangler dokumentation omkring den.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 18:07   #436
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej den havde jeg ikke fanget, jeg troede ikke det var sidste arbejdsprøvning der var endt med en indlæggelse - faktisk troede også kun der var tale om et ambulant møde med psykiatrien, og ikke en indlæggelse. Min dårlige hukommelse.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 18:14   #437
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hvad med at søge førtidspension på "det foreliggende"? Nu hvor de HAR fået dig i arbejdsprøvning, og det endte skidt, hvor du måtte indlægges, så burde alt være afprøvet.
Det tænker jeg.

Der er vist ikke noget at tabe ved selv at søge om førtidspension.

Håber så de har noteret et sted, at du endte med at blive indlagt. Du kan evt. søge aktindsigt først, og så derefter søge førtidspension. Det er mit bud.

(og vil undskylde på forhånd, hvis der er nogle oplysninger om din sag, som jeg har misset og ikke hænger sammen med det jeg har skrevet - din tråd er blevet lang).
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 18:33   #438
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er tråden jo lang og hvis man ikke har fulgt med...ja så er det jo svært at vide hvad der har været sket...så nej det har hele tiden været fremlagt at der har været arbejdsprøvninger...men kommunen ikke synes det er nok...

Så der har været lavet arbejdsprøvninger....men kommunen mener at man stadig man lave flere af slagsens til trods for tydelige advarsler fra flere læger...herunder lægekonsulenten på kommunen...

Men det er jo det der bliver sagt fra alle som kender til sagen.....det er en oplagt sag der kun burde kunne ende med en førtidspension.....set både ud fra arbejdsprøvninger og specielt set ud fra de lægelige papirer fra flere forskellige læger...igen herunder kommunens egen lægekonsulent...

Det med flere arbejdsprøvninger....jo jo de bliver da ældre og ældre ud fra alle deres afslag og den lange tid i klagesystemet...men når flere læger tydeligt siger at det vil yderligt skade borgerens helbred i alvorlig grad....ja så skulle man måske tage dem alvorligt...det er jo sådan systemet er bygget op på....og vel derfor de beder om diverse udtalelser fra flere forskellige læger...

@Curls...det står i ressourceprofilen...det med indlæggelsen...og ja der vil ikke ske noget ved at prøve sig igen med en §17 på det foreliggende grundlag...men men hvis der ikke rigtigt er sket noget i sagen ja så bliver det nok ikke en anden afgørelse der kommer ud af det....men derfor kan man jo godt søge igen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 18:52   #439
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
@Curls...det står i ressourceprofilen...det med indlæggelsen...og ja der vil ikke ske noget ved at prøve sig igen med en §17 på det foreliggende grundlag...men men hvis der ikke rigtigt er sket noget i sagen ja så bliver det nok ikke en anden afgørelse der kommer ud af det....men derfor kan man jo godt søge igen..
Såvidt forstod jeg, at arbejdsprøvningen er taget efter afslaget... Men det kan være, jeg har taget fejl.

Ja man kan jo sagtens søge igen, især hvis der er noget nyt/ændringer siden sidst, f.eks. forværring af tilstanden. Det kan jo godt være, de ser med andre øjne lige pludselig - og det kan så ende med førtidspension.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2013, 19:16   #440
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg trækker lige sagsakterne frem igen, så flere kan komme udefra sidelinjen med råd, uden at skulle hele møllen igennem.

Lægekonsulent udtalelse

Lægeskøn vedrørende: xxxxxxxxxx-REHÆ (xx) 1
Dato: 17.06.2012
Kort resumé:

Det drejer sig om en 29-årig mand (xx), der kommer fra en meget belastet familie.
Forældrene blev skilt, da xx var ca. 2 år, moderen var diagnosticeret som både bipolar,
emotionel personlighedsforstyrret og alkoholiseret.
Hun døde, da xx var 24 år. xx har gået
på 12 – 13 skoler, flyttet 38 gange i løbet af sin opvækst. xx forlod folkeskolen midt i 9.
klasse. xx har været i mange helt kortvarige uddannelsesforløb og jobs. Angiveligt er alle
forsøg mislykkedes i løbet af nogle få dage, hvor xx sygemeldes eller udebliver. Ved
seneste forsøg på aktivering i foråret 2012 blev xx i tilslutning hertil indlagt i næsten en
måned på psykiatrisk afdeling.
xx har fået stillet diagnoserne: Attention Deficit Disorder, Emotionelt ustabil
personlighedsstruktur, periodiske depressioner, lettere mental retardering. Den mentale
retardering blev først diagnosticeret i forbindelse med indlæggelsen i foråret 2012.
Privat bor xx med kæreste. Kæresten er kendt med OCD. Parret har 2 små børn sammen.

Lægeskønnet er udfærdiget på baggrund af følgende sagsakter:
Statusattest fra Psykiater Steffen Høy Pedersen, dateret 12.06.2012 samt 12.03.2012
Journaloplysninger fra Psykiatrisk afd., Odense Hospital, periode19.04.2012 - 16.05.2012
Udskrivningsepikrise fra P – Sengeafsnit, Odense Hospital, dateret 16.05.2012
Forslag om socialmedicinsk behandling fra Psykiater Steffen Høy Pedersen, dateret
7.3.2012
LÆ485 fra Sociallæge Helle Nielsen, periode 17.01.2003 – 21.02.2011
Psykologisk undersøgelse fra Psykolog Annemarie Overgaard, dateret 15.05.2012

Ældre akter:
Attest om mulighed for at varetage et arbejde, dateret 09.06.2009
Statusattest fra Læge Peter Dreier, dateret 07.01.2009
Status fra Psykoterapeut Gunvor Lund, dateret 14.11.2008
Anmodning om statusattester fra Sociallæger, dateret 15.11.2010, 26.11.2008, 06.02.2003
Attest vedr. uarbejdsdygtighed fra egen læge, dateret 18.10.2004, 20.09.2004, 25.06.2003
samt 06.11.2002
Lægeerklæring om uarbejdsdygtighed, dateret 20.10.2003
Statusattest fra egen læge, dateret 15.04.2003 og 02.04.2003

Oplyste symptomer og beskrevet funktionsevne:
Mange stemningsskift, tomhedsfølelse, koncentrations- og hukommelsessvækkelse,
søvnbesvær, vanskelighed ved at være sammen med andre mennesker.
Han er psykisk sårbar med lav stress-tærskel, kan ikke rumme meget eller overkomme
meget.

Uddrag af relevante lægelige oplysninger og vurderinger:

Statusattest fra Psykiater Steffen Høy Pedersen, dateret 12.06.2012
Pt. har en svær psykopatologi. Alle former for krav og forventninger forværrer pt.s psykiske
lidelser. Funktionsniveauet kan ikke forbedres, og tilstanden er stationær.

Statusattest fra Psykiater Steffen Høy Pedersen, dateret 12.03.2012
Pt. har for nylig fået en markant forværring i sin psykiske tilstand i forbindelse med en
jobpraktik. Behandling vil ikke kunne normalisere hans funktionsniveau. Der vil være behov
for varige skånehensyn på arbejdsmarkedet. Skånehensynene bør være reduceret arbejdstid
i et roligt arbejdsmiljø uden for stort ansvar. Pt. vil ikke for nuværende kunne indgå i
beskæftigelsesfremmende tilbud, grundet den aktuelle forværring af hans psykiske tilstand.

Lægeskøn vedrørende: 440-020483M-REHÆ (xx) 2
Journaloplysninger fra Psykiatrisk afd., Odense Hospital, periode19.04.2012 - 16.05.2012
Pt. indlægges grundet tiltagende psykisk forværring med psykosenære symptomer og
suicidale tanker formentlig belastningsudløst i forbindelse med aktivering. Under
indlæggelsen er affekten klinget af.
Det er først og fremmest pt.s lave IQ, der kaster nyt på funktionsniveauet. Resultatet af den
kognitive testning er et nyt aspekt, der kan bidrage til at forklare de mangesidige
vanskeligheder, ligesom det placerer patienten i en anden kategori udenfor normalområdet.
I kommunalt regi hører patienten med andre ord til i voksen-handicapafdelingen.
Støtteforanstaltninger kan naturligvis komme på tale – inklusiv evt. placering i beskyttet
værksted. For patienten vil ro og stabilitet være påkrævet. At de mange (velmenende) tiltag i
normalt kommunalt regi ophører, vil være en stor lettelse for patienten. Eliminering af ydre
pres vil være den egentlige behandling.

Oplyste diagnoser:
Attention Deficit Disorder (Samme problemer som ved ADHD, men uden hyperaktiviteten)
Emotionelt ustabil personlighedsstruktur
Periodiske depressioner
Lettere mental retardering

Uddrag af andre relevante oplysninger og vurderinger:
Psykologisk undersøgelse fra Psykolog Annemarie Overgaard, dateret 15.05.2012
Der er tale om en yngre mand med svært belastet baggrund samt en dårlig begavelse, der
må betegnes som mental retardering af lettere grad. WAIS-testen viser ringe kognitive evner
hele vejen rundt. Disse kognitive problemer forklarer den manglende indlæringsevne i skolen
og muligvis også rastløsheden. Imidlertid vurderes speciallæge Steffen H. Pedersens
udredning som pålidelig og fyldestgørende.

Ved mental retardering af lettere grad kan nogle voksne finde ud af at arbejde, klare sig
socialt og bidrage til samfundet. For denne pt.s vedkommende ser det ud til, at de tre
diagnoser tilsammen er så belastende, at han ikke tilhører denne patientgruppe.
Pt.en har ikke tidligere kunnet profitere af diverse behandlingstilbud, hvorfor terapi nærmest
er kontraindiceret. Eliminering af ydre pres er den egentlige behandling.
For pt.en er det vigtigste, at familien på en overordnet måde forbliver sammen.

Lægekonsulentens samlede vurdering:
Der er beskrevet en 29-årig mand med svært belastet bagrund, dårlig begavelse samt flere
psykiatriske diagnoser. Diagnoserne er velunderbyggede og borgeren er velundersøgt.
Sagen vurderes rent lægeligt at være velbelyst.
Der er ikke nogen former for behandling, der kan forbedre funktionsniveauet i en sådan
retning, at xx kan blive selvforsørgende, hverken helt eller delvist.
Der har været mange kuldsejlede forsøg på jobs, jobtilbud, uddannelse og aktivering.
Det vil således ikke give mening at forsøge yderligere tiltag i den retning, der vil derimod
være risiko for forværring, som det er set ved sidste erhvervsrettede aktivitet.
Funktionsevnen vurderes varigt at være nedsat til det ubetydelige i forhold til at udføre
løngivende funktioner. Yderligere erhvervsrettede tiltag skønnes åbenlyst at være
formålsløst.
Jette Bang Støvring, speciallæge
Lægekonsulenten.dk

Lægeskøn vedrørende: 440-020483M-REHÆ (xx) 3
Tilføjelse til lægeskøn á 17.6.2012
Herfra vurderes det ikke, at xx vil kunne deltage i erhvervsafklarende tiltag – ej heller på
længere sigt.
Der skønnes at være meget stor risiko for, at der igen opstår en svær forværring af hans
psykiske lidelser, og det vurderes ikke, at han som følge af den samlede beskrevne psykiske
og begavelsesmæssige tilstand vil være i stand til at kunne udføre løngivne arbejdsopgaver
– ej heller i mindre omfang uanset tilgodesete skånebetingelser.
Der kan ikke peges på behandling eller andre tiltag, der vurderes at ville kunne ændre på
dette. Funktionsevnen vurderes varigt at være nedsat til det ubetydelige i forhold til at kunne
udføre løngivne arbejdsfunktioner og til at kunne indgå i et arbejdsrelateret
ansættelsesforhold.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension