K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2013, 02:32   #381
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det må vist stå for din egen regning...det med at være en skurk...

Du hjælper ikke med din negativitet...ved ikke om det er så svært at forstå...men sådan er det...og så skulle vi måske lukke den der og afholde os fra at blive ved...og det er ikke bare et venligt forslag..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 08:47   #382
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Nyt fra advokaten

Jeg fik en mail fra advokaten om at der var styr på de forskellige datoer inden hun sendte det afsted så der er styr på det....
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 10:38   #383
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Jeg fik en mail fra advokaten om at der var styr på de forskellige datoer inden hun sendte det afsted så der er styr på det....
Super.

Jeg synes det lyder som om, at din advokat har styr på tingene, præcis som man bør kunne forvente.

Det jeg tror der kan virke forvirrende på os herinde er, at advokater formulerer sig på en lidt anden måde, vender måske tingene lidt anderledes, fordi der er vant til, at benytte §'er i alt hvad de laver.

Men det er jo også det "sprog" dommeren er vant til.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 11:21   #384
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Kære renedal

Tak for et informativt og brugbart indlæg i #376

Mht BAN skriver de på side 18 i Deres "Afklaring af arbejdsevnen/arbejdsprøvning set med juridiske briller"

"Hvis borgeren ikke kan gennemføre det aktive tilbud kan dette i nogle tilfælde være et udtryk for at borgerens arbejdsevne ikke kan udvikles yderligere"

Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 11:36   #385
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Din advokat har jo klart indikeret, hvad dommeren kan og skal tage stilling til. Vil det ikke være bedre for dig, at lade sagen ligge lidt - indtil retten har talt og tage den derfra? Du får måske brug for dine kræfter senere i forløbet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 11:39   #386
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Din advokat har jo klart indikeret, hvad dommeren kan og skal tage stilling til. Vil det ikke være bedre for dig, at lade sagen ligge lidt - indtil retten har talt og tage den derfra? Du får måske brug for dine kræfter senere i forløbet.

Du kan have helt ret i at jeg bør lade det ligge, men jeg kan ikke lade være med at lægge info op til andre som evt. kan bruge lidt information.

Og ja advokaten har nemlig lagt op til at dommeren skal tage stilling til om jeg "dengang" var berettiget til FTP og lovstoffet taler for sig selv.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 17:15   #387
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Jeg fik en mail fra advokaten om at der var styr på de forskellige datoer inden hun sendte det afsted så der er styr på det....
Hvis den seneste erhvervsrettede aktivitet, skulle havde været dateret den 15. marts 2012, istedet for 2013 som der står i stævningen, ja så giver det et andet helhedsbillede af din situation.

Hvad har din oplevelse været af DUKHs hjælp i din sag.?
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2013, 17:19   #388
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af simsons Se meddelelser
Hvis den seneste erhvervsrettede aktivitet, skulle havde været dateret den 15. marts 2012, istedet for 2013 som der står i stævningen, ja så giver det et andet helhedsbillede af din situation.

Hvad har din oplevelse været af DUKHs hjælp i din sag.?


Jeg har kun benyttet mig af K10 og så min advokat, men alt er som det skal være, dog kan jeg se frem til en ventetid på knap et år endnu, før der er fri proces samt at der er afgørelse i min sag, ting tager tid og det er jeg ved et vænne mig til

Men jeg vil ikke have for mange ind i min sag, for mange kokke du ved....
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 12:37   #389
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
"Men jeg vil ikke have for mange ind i min sag, for mange kokke du ved...."

Fornuftige Rene, det er for mange der tror de kender reglerne - og mener at de har ret.

Det er helt ok med denne tråd, bare du holder fast i dem, der er tæt i din sag
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 13:05   #390
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Jeg har kun benyttet mig af K10 og så min advokat, men alt er som det skal være, dog kan jeg se frem til en ventetid på knap et år endnu, før der er fri proces samt at der er afgørelse i min sag, ting tager tid og det er jeg ved et vænne mig til

Men jeg vil ikke have for mange ind i min sag, for mange kokke du ved....
Det jeg ville høre med mit spørgsmål, var hvad din oplevelse var af DUKHs hjælp, inden du fik advokat på.?

Synes at havde læst i din tråd de har været med indover din sag tidligere..?

DUKH går slet ikke ind i et civilt søgsmål, så der ville ikke blive en kok for meget der..

Det var et blot et sidespørgsmål (her i ventetiden) om din personlige erfaring er med DUKH.?
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension