K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-05-2012, 13:36   #1
legarth
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2012
Lokation: slagelse
Alder: 58
Indlæg: 1
Styrke: 0
legarth er ny på vejen
Angry flexjob

En kort historie. jeg var sygemeldt med diskosprolaps der ikke skulle opereres jeg gik til genoptræning og det skulle kunne gøre det. Så blev jeg sendt på et kost og motionskursus. Det var trænning 4 dage om ugen i flere timer ad gangen, nogen gange uden træner. Den forkerte træning ødelage min ryg i den grad så jeg måtte opereres og fik en plade og 4 skruer i ryggen, samtidig fjernede de min diskos. Så blev jeg sendt ud i noget virksomhedspraktik hvor jeg kun kunne varetage 32 timer. Så ramte ulykken igen, jeg fik en blodprop i hjertet og er meget træt ( spiser meget hjertemedicin ) Jeg har stadig store smerter hver dag pga ryggen ( spiser også smertestillende medicin ) Nu er det jeg gerne vil søge flexjob eller bare arbejde 32 timer men jobcentret og foa siger jeg skal arbejde 37 timer. Hva gør jeg ?????
venlig hilsen
Legarth
legarth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2012, 19:03   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Synes helt klart, at du bør tage en snak med din læge om det her....
Din læge kunne evt. give besked til jobcentret om, hvad du absolut ikke må og evt. sætte timeantal, hvis han har et skøn over det.

Jobcentret bør altså tage det HELT alvorligt med dig, når du har haft en blodprop i hjertet... (forhåbentlig ved de, at du har været ramt af det?)

De kan jo også indhente de seneste helbredstilstand hos din læge.

Jeg forstår godt, du kan være træt. Jeg har selv døjet meget af træthed pga. medicin - men dog også pga. lav blodprocent mv.

Ang. din ryg kan jeg kun anbefale at man bør altid starte genoptræning sammen med en fysioterapeut, så man ikke kommer til selv at lave forkerte øvelser. Kender det selv. Har fået følgeskade efter manglende korrekt genoptræning...
Håber du har din forsikring med indover. Følgeskader ser de også gerne på. Min forsikringsselskab ville åbne den gamle sag, når der er kommet følgeskade på den 1. skade.

Hvis jobcentret presser dig op i tid, så spørg dem, om de vil erstatte de evt. skader, som du ville kunne påføre dig, hvis de presser dig ud i noget, du ikke kan.... (de har bare at lære det at være mere hensynsfulde).
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension