K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2011, 00:20   #1
mic
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
mic er ny på vejen
Cool Kan det være rigtigt??

hej

jeg ville hører om det kan have sin rigtighed at man skal vente i 6 år og stadig ikke ved hvor man står? jeg har søgt fleksjob for ca 6 år siden og har først nu fået et afslag og skulle søge pension for de mente at jeg var for syg til fleksjob nu er det bare sådan at men skal bruge en vudering fra en psykiater og den har jeg været til og han mener ikke at jeg skal have pension men et fleksjob ja så kan man jo starte forfra igen er der ingen lov om hvor langtid en kommune må trække tiden og kører rundt med en? jeg er manio depresiv og har været på kontanthjælp i 5 år og det tager hårdt på en når man bare gerne vil videre med ens liv bare nogenlunde
mic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 09:18   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Nej sådan en lov findes ikke, har de lyst kan de blive ved til du dør af alderdom (eller fattigdom)

Og dog er du ikke totalt overladt til systemets legen heste i manegen alt efter hvordan dine papirer ser ud vil §17 FP på det forandliggende grundlag måske være noget for dig at søge.

Hvor gammel er den speciallægeerklæring?? er den over et år er den forældet, og du bør bede din kommune sende dig til en ny.

At få fleks er nok ikke så slemt som du frygter, nok kommer du til at gå ca et år mere på KHJ, men til gengæld er du skiret at de skal vurdere din sag (efter 12 måneder på ledighedsydelse, og det første job skal kommunen hjælpe med at finde) Har man først fået fleks er vejen til FP altså lige den tak nemmere.

Vil du forsøge dig med en §17 på det forandliggende, er det vigtigt at du sætter dig ind i hvad det går ud på.

Lige nu orker jeg ikke at forklare en masse om det, men prøv at lave en søfning på FP/førtidspension på det forandliggende grundlag, så skal du se løjer. Dog skal du vide at det er HÅRDT arbejde at søge en §17 for du skal selv gøre alt arbejdet, og du bør være super grundig, et lille fif her fra er at lave arbejdet INDEN du sender sin ansøgning af sted, og forlanger at få en bekræftelse på at du har søgt, ellers kan du resikere en syltning.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan det være rigtigt? tumnus Alt det andet 2 26-06-2012 18:25
Kan det være rigtigt? bianca Spørgsmål ang fleksjob 16 05-01-2012 11:00
Kan det være rigtigt? Tullepigen90 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-09-2011 22:52
kan det være rigtigt nikkoshadow Alt det andet 8 27-07-2010 21:53
Kan det være rigtigt? Virginia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 24-09-2008 23:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension