K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2011, 10:27   #1
flekesubir
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
flekesubir er ny på vejen
stop af sygedagpenge efter ferie/ orlog

hjælp,kan ikke finde vej i junlen
jeg har været alvorlig syg med stress og depresion,og har modtaget sygedagpenge i 52 uger,blev fyret fra mit arbejde,min far døde,og jeg havde en meget svær tid,fik psykolog behandling ,og gik jævnligt hos psykriater,der stillede dianosen, langtids belastnings syndrom.da det hele bare var for meget,valgte jeg at tage orlog i 4 mdr,for at prøve at blive mere rask, til den forestående behandling på kognitivt center,og så kommer problemet,for nu kan jeg ikke få sygedagpenge igen,men skal have kontant hjælp,som jeg ikke kan få da. jeg ejer kolonihave, som ike bare kan sælges, jeg forstår det ikke,jeg ville jo bare prøve at blive rask,,,og betalte det osse selv,for de 3 mdr løn jeg modtog fra min arbejdsplads,og jeg venter jo på behandling,skal osse ind og opereres i min arm,kan jeg så heller ikke modtage sygedagpenge,fordi jeg har brugt,,, 52 uger,jeg er meget fortvivlet over disse ting,da jeg stadigvæk er meget mærket af stress,er der nogen der har et godt råd til mig,
flekesubir er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 23:20   #2
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Jeg ved ikke lige om jeg har nogen gode råd, men det er rigtigt, at har man modtaget sygedagpenge i 52 uger, så kræver det at man har arbejdet/stået til rådighed for arbejdsmarkedet i 13 uger, førend man igen er berettiget til sygedagpenge.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af Sygedagpenge efter d 52 uger morstina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 10-01-2013 13:02
Stop af sygedagpenge efter § 27 stk 1 nr4 GoGo Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 180 27-06-2012 12:49
Efter sygedagpenge stop, hvad skal jobcentret så? Heart2breake Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 24-01-2011 09:30
Stop af sygedagpenge efter 3 mdr??? kirsten01 Alt det andet 16 18-10-2010 20:02
Stop af sygedagpenge efter afslag på FTP jandersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 17-02-2010 15:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension