K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2011, 03:26   #11
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Kan kun være enig i der har været ALT for lidt fokus på det område hvad der navnligt vil ske for psykisk syge unge der for syge til at blive selvforsørgende.

De kom med deres latterlige udspil første december 2010 og siden har der ikke været noget udover at der efter sigende skulle starte forhandlinger på fredag, samt igen d.10 feb, men er dog tvivlsomt om der vil ske noget på den her side af et valg... ??? Igen kun noget vi kan rive os selv endnu mere i håret over, og det viser også hvor LIDT man ved om det her emne når de smider sådan noget **** ud - INGEN anelse om hvad det gør ved en psykisk syg at gå i den grad af uvished.

Jeg er selv der nu, på trods af min ansøgning ligger hos pensionsnævnet nu på en paragraf 17 at jeg HAR opgivet, jeg kan ikke mere, jeg sover ikke, spiser ikke, jeg er bidende sur konstant, skubber de sidste personer der tæt på mig væk, og kort sagt ikke til at være i nærheden af da jeg nægter og tro den går igennem, det sammen med de politikers uvidenhed om reformen er for meget for mig.

Mine forholdsvis alvorlige tanker på selvmord er der nok 8-10 timer dagligt minimum, vel at mærke jeg er oppe 12-14 timer tror jeg, da jeg prøver på at sove så meget som muligt.
Så sent som i går gik jeg en tur da jeg var nød til at gøre noget (sidder meste af dagen foran computer da det kan "hjælpe" mig lidt af gangen, men gik en tur mod vandet, da jeg var 100m derfra turde jeg ikke gå længere da der ikke er kontrol over mig selv.

Hvorfor jeg skrev det her ? no idea - halvt svar til ovenstående samt hælden vand ud af ørene da jeg står alene med det og ikke har nogen at snakke med mere om det

Men for at gå lidt tilbage til topic igen, så er jeg også mere og mere gået over til at vil stemme på enhedslisten fremfor SF desværre.

Sidst redigeret af S_Phoenix; 12-01-2011 kl. 03:31.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Derfor får Enhedslisten min stemme falentin Fremtiden for fleksjob og førtidspension 61 12-09-2011 05:32
Grund til ikke at stemme K Razmo Politik og Samfund 6 31-08-2009 21:20
Pinligt - man skal vi stemme om? Ninja Politik og Samfund 26 08-06-2009 15:01
Afgiv din stemme nu Peacock Politik og Samfund 6 25-10-2007 19:26
Hvem skal man stemme på? Hejdien Politik og Samfund 25 09-09-2007 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension