K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2011, 18:05   #1
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Så har jeg faet praktikplads

Så har jeg fået en praktik plads, i en dus.
Puha der var mange lyde Har aldrig arbejdet med børn før.

Nå men jeg skal starte på mandag, er ikke helt klar over hvad jeg skal lave, men det finder jeg vel ud af.

Jeg skal starte der på mandag, 16 timer til at starte med, det var jobkonsulenten ikke helt tilfreds med, hun ville gerne højere op.
Efter 14 dage skal jeg op på 20 timer og hurtigst muligt 37 timer.

Jobkonsulenten påpegede at jeg skulle optrænes til fuld beskætigelse.
Jeg så helt lykkelig ud og spurgte om de virkelig kunne træne mig rask

Jeg både glæder mig og frygter det også lidt

Jeg ved godt det kan lyde som et luksus problem.
Det første jeg så var et opslag hvor der stod de havde lus,
jeg spurgte om det var et stort problem der, og ja de havde konstant lus.

Jeg er godt klar over at det er normalt, men jeg har hårproteger, og kan ikke tåle de kemikaler i hovedbunden, og en lusekam kan ikke bruges.
Jeg frygter at få kløet hovedbund itu, så jeg ikke kan bruge mit hår.

Min hovedbund er så tynd og går let itu.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 18:36   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Bare rolig, lusemidler er smarte nu - behøver ingen kemikalier mere, kun silikone som kvæler lusene og som er aldeles allergivenligt.....bare lad være med at stikke hoved ned til ungerne.
Mine egne drenge har også konstant lus, men jeg har sluppet hver gang, og jeg tror ikke der er nogen situationer hvor du og ungernes hår absolut behøves at mødes.
Ved også pædagogerne i børnehaven holder sikker afstand - også når de læser bøger mm.

Bare pas på dig selv mht timerne - endelig ikke få presset dig selv så du får en dårlig oplevelse. Og meld gerne ud undervejs hvordan du har det, om timerne passer, er for mange, eller måske for få......du skal have det godt, både når du møder, men også når du er der - og når du har fri.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 18:43   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Jobkonsulenten påpegede at jeg skulle optrænes til fuld beskætigelse.
hvad siger dine læger til det
for du har vel været syg i en periode
men du er måske blevet raskmeldt
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 19:21   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Lige lidt om lus, giv dit hår en hårkur, efter vask, det vil de lusene ikke leve i, gør det ved mine piger og de har ikke haft lus i 2 år, efter vi begyndte på det.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 19:43   #5
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Bare rolig, lusemidler er smarte nu - behøver ingen kemikalier mere, kun silikone som kvæler lusene og som er aldeles allergivenligt.....bare lad være med at stikke hoved ned til ungerne.
Mine egne drenge har også konstant lus, men jeg har sluppet hver gang, og jeg tror ikke der er nogen situationer hvor du og ungernes hår absolut behøves at mødes.
Ved også pædagogerne i børnehaven holder sikker afstand - også når de læser bøger mm.

Bare pas på dig selv mht timerne - endelig ikke få presset dig selv så du får en dårlig oplevelse. Og meld gerne ud undervejs hvordan du har det, om timerne passer, er for mange, eller måske for få......du skal have det godt, både når du møder, men også når du er der - og når du har fri.
Jeg er heller ikke ved at dø af skræk, silikone i håret duer ikke så falder det af, limen opløses af silikonen, men håret er også kun en biting. Mange skaldede mennesker klarer hverdagen, så går det nok også for en halvskaldet.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 19:44   #6
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Lige lidt om lus, giv dit hår en hårkur, efter vask, det vil de lusene ikke leve i, gør det ved mine piger og de har ikke haft lus i 2 år, efter vi begyndte på det.
Jeg vasker hår heranden dag, og hårkuren må ikke komme i berøring med hovedbund.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 19:46   #7
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Jobkonsulenten påpegede at jeg skulle optrænes til fuld beskætigelse.
hvad siger dine læger til det
for du har vel været syg i en periode
men du er måske blevet raskmeldt
Har ikke spurgt lægerne endnu, jeg giver det en chance og ser om det er opnåeligt. Hvilket jeg har svært ved at tro, men miraklernes tid er ikke forbi
Og ja jeg har været sygemeldt siden april.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 22:46   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
For nogle år siden havde min datter lus hele tiden, og jeg undrede mig, for det havde hun ikke haft før.
En dag fortalte min datter så om en pige, der sad foran hende i klassen, denne pige havde lus, så min datter kunne se, at de kravlede rundt i hendes hår.
Og denne pige kørte med bussen sammen med min datter, og havde en mani med, at skulle sidde meget tæt på.

Jeg snakkede så med min datter om, at holde pigen lidt på afstand.

Og siden har min datter ikke haft lus.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2011, 20:10   #9
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Så har jeg haft min første arbejdsdag i praktik/arbejdsevne genoptræning.
4 timer og jeg er smadret i ryggen, håber det kun er begynder vanskeligheder.
Jeg har måtte tage smertestillende flere gange idag, og jeg synes ikke jeg har lavet noget, men mest gået og passet mig selv.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering - ventetid på praktikplads britta86 Alt det andet 3 22-03-2011 20:50
praktikplads el ej tigger Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 24-01-2011 10:26
Er så lykkelig!!! Har fået praktikplads, starter sidst på ugen :) hboegelund Jeg er kommet i praktik. 17 02-12-2010 16:13
Parkering-praktikplads ja-ma Alt det andet 20 30-10-2009 14:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension