K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2011, 22:19   #11
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af øbo Se meddelelser
A har en fridag om ugen (2 timer) men vi har lige haft en sag i min kommune
hvor en ung mand blev sendt ud i job som han var udlært i,men det blev stoppet af fag f ,da firmaet ellers kunne nøjes med folk i arbejdsprøvning som var udlært i faget,men i A`s kommune ser de stort og flot på alle regler også opfølgning
Der skal da klages... hårdt og hurtigt :-)
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 07:58   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af øbo Se meddelelser
A har en fridag om ugen (2 timer)
D.v.s. ikke 2 sammenhængende fridage.

Jeg ville klage, med den begrundelse, at A ikke har mulighed for, at restituere med kun en fridag af gangen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 14:46   #13
øbo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2011
Indlæg: 18
Styrke: 13
øbo er ny på vejen
hej vovse jeg kan se du også har svaret på ulønnet praktik hvor du skriver at hvis vi er på kh eller sdp inden arbejdsprøvning ,fortsætter vi på det,men jeg er nu i arbejdsprøvning ,men røg på kontanthjælp efter 3 uger,hvilket er anket og det ville jo være dejligt hvis det var kommunen der har lavet en brøler som de har gjort mange gange før
øbo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 15:46   #14
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
KLAG! Til jobcenterchefen ...! Ikke til sagsbehandler... Skriv tydeligt, at det skal være til jobcenterchefen.

Der må egentlig stå noget i jobplanen/målet med et sted, man er i. Overholdes den ikke, er det helt forkert!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 20:09   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
mon ikke det handler om at kunne slutte på så højt time tal som muligt,eks. ved at tage en dag mere om ugen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 21:01   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
En arbejdsprøvning burde jo være en succesoplevelse og ikke en frihedsberøvelse!

Synes det er lige vel hårdt at skulle få inddraget sine weekender - jeg ville klage til jobcenterchefen pr omgående.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 22:21   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af øbo Se meddelelser
hej vovse jeg kan se du også har svaret på ulønnet praktik hvor du skriver at hvis vi er på kh eller sdp inden arbejdsprøvning ,fortsætter vi på det,men jeg er nu i arbejdsprøvning ,men røg på kontanthjælp efter 3 uger,hvilket er anket og det ville jo være dejligt hvis det var kommunen der har lavet en brøler som de har gjort mange gange før
Har jeg skrevet det?

Kan du ikke lave et link?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
go weekend buster Dit og Dat 1 29-08-2009 07:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension