K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2020, 13:39   #1
Whattodo
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2007
Indlæg: 250
Styrke: 17
Whattodo er ny på vejen
For lidt udbetalt

Jeg blev FP i slutningen af 2019, og der har været rod i mine udbetalinger hver eneste mdr pga GF.

Men har nu modtaget en udbetalingsmeddelse, der tager prisen. Jeg får ca 3000 mindre udbetalt, efter skat - end jeg burde.
Der er åbenbart kommet uforklarlige tal i min forskudsopgørelse - jeg stod til at gå 186.000 i private pensioner pr. år og UD har så trukket mig. (Jeg har udelukkende min FP som indkomst)
Ifølge UD er det bare ærgeligt, det kan ikke nåes at ændre til udbetalingen på fredag .. men er heller ikke noget, som jeg får med i næste udbetaling, men bliver fordelt ud på de næste 11 mdr. Problemet er jo bare, at jeg ikke mangler de 3000kr de næste 11 mdr, men jeg mangler dem nu/på een gang .. men det mener UD ikke er deres problem.
Har i andre erfaringer med lign - er der noget at gøre?
Whattodo er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension