K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2018, 11:18   #1
kpdk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2011
Indlæg: 16
Styrke: 13
kpdk er ny på vejen
Hej Alle
Jeg er 48 år oprindeligt uddannet håndværker og skal til første møde på jobnettet og er lidt nervøs over samtalen specielt at få sagt noget forkert der giver bagslag senere. Jeg er pt. på sygedagpenge og er kommet i den situation at jeg nok må erkende at jeg ikke kan arbejde deltid/fuldtid mere.

Mit sygdomsforløb:

Ryglidelse, nakke, slidgigt hænder, slidgigt fødder DISH siden det 18 år, har igennem årene gået til behandlinger hos fys/kiro og blevet scannet og røntgen fotograferet, fået masser af smertestillende. desuden får jeg ,hjerteberoligende, højtblodtryk, hjerteflimmer.

jeg måtte grundet sygdom , efter eget ønske i 2008 stoppe på min arbejdsplads efter 19 år, og skifte grundet rygsmerter.

På den nye arbejdsplads var jeg i 1 år og måtte gå sygemeldt i 6 måneder og blev fyret. Under dette forløb blev jeg indkaldt på arbejdsmedicinsk som skrev at der under fremtidig arbejde skulle tages højde for min ryg sygdom. Og jeg blev af min tidligere kommune foreslået om ikke flexjob ville kunne være en mulighed men jeg takkede nej.

Jeg fandt en ny arbejdsplads som mellemleder på kontrakt i 2 år og det gik nogenlunde med helbredet idet jeg kunne gå og side som jeg havde behov for.

Derefter foreslog/søgte og blev godkendt af jobbet i den nuværende kommune til at kunne tage en uddannelse på dagpenge i 3 år hvoraf de tillod dagpenge i et år og jeg gik på su i 2år.
Desværre måtte jeg afbryde den pgr af nakkeproblemer ryggen gror sammen (DISH).

Så har jeg efterfølgende måtte tage et chaufør job ca. 4år hvor jeg blev fyret fra fuldtid og ansat igen på deltid og igen fyret i foråret pgr. af jeg ikke kunne bruge nok timer på kørsel og derved tjene nok til mester.

nu går jeg så sygemeldt pgr. af sygdom og venter på at skal til praktiserende læge d.10 oktober, halslæge pgr. ryg skubber på struben d.2 nov og psykiater d.30.01.2019 pgr. af angst, socialfobi mv. til andre.

Min plan er at snakke med jobnet om et flexjob , men kan ikke være steder hvor der er mange mennesker , kan ikke gå så langt pgr. af slidgigt i fødder , hænderne går i krampe når jeg tager hårdt fat og min ryg ligger på en smerte grænse 5-6 efter indtagelse af medicin hvad gør jeg,¨på mit første møde ? mange tak.


Har fået svar på mine spørgsmål, ringede til gigtforeningens telefon hjælp , så i må gerne slette indlægget..
kpdk er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension