K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Accept fra vores omgivelser

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Accept fra vores omgivelser Jeg vil gerne høre lidt om hvordan i andre oplever,at blive accepteret af jeres omgivelser, familie , venner og bekendte og evt kollegaer. Jeg spørger selvfølgelig fordi, jeg selv har oplevet at det er svært, at blive accepteret når man ikke virker 100 procent i erhvervslivet, på grund af sygdom. jeg håber vi kan få en god debat i gang om dette, jeg tror der er mange der tumler med det.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2013, 01:41   #21
EndnuEngang
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2013
Indlæg: 18
Styrke: 11
EndnuEngang er ny på vejen
Nej det er ikke kun dig! Mange i min familie og den i min familie som at jeg er tættest på, forestår slet ikke hvordan jeg har det overhovedet faktisk.

Og her for et stykke tid siden da jeg var i aktivering, sagde min Mentor
til mig "Ja man kan ikke forestår det, når du sidder der". Jeg sad ved et bord, og fik lidt at spise med de andre og en tår kaffe.

I mange menneskere optik skal man ligne en afdanket Alkoholiker eller klokkeren fra Notre Damme før de kan sætte sig ind i det.

Folk kan ikke forestå det, når man har et normalt udseende.

Det er også derfor at jeg vælger at være for mig selv, og ligge i sengen op til 16 timer meget af tiden. Fordi jeg ikke orker andre folks fordømmelse, og det at de ikke bare kan forestå lidt, hvordan det er med psykiske problemer.

Jeg vil gerne sige tak til jer Alle sammen herinde, at i skriver hvordan i har det, fordi så kan man se at man ikke er helt alene i verden

Sidst redigeret af EndnuEngang; 24-11-2013 kl. 01:56.
EndnuEngang er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg må bare af med det. mukke Dit og Dat 36 01-06-2012 11:24
Bare tak Kamma1 Alt det andet 2 10-11-2010 20:52
FP er bare så ked af det :,( nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 06-10-2010 14:48
Er det bare mig? Gunell Politik og Samfund 7 06-11-2009 13:54
Bare SÅ lykkelig ;) Andersen23 Jeg har fået job. 35 20-04-2009 08:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension