K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-01-2010, 10:06   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej V.Brask,

Jeg tror, at du er nødt til at "arbejde" med dine arbejdsprøvninger på en helt anden måde end du gør pt. Du er simpelt hen nødt til at stoppe når det bliver for meget for dig og din eksem. Kun derved finder kommunen ud af at der er begrænsninger for hvad du kan klare, men det er vigtigt at du også selv forstår at der er begrænsninger !!!.

Udefra set og måske også set ud fra dit eget synspunkt så "burde" du kunne klare et ok time antal. Dog er du nødt til at se om din eksem og din sygdom også kan dette.

Din/en hudlæge siger at du slet ikke burde arbejds prøves, kan eller vil du ikke bruge dette til noget. ??. Jeg ved ikke helt hvad du vil. Er det fleksjob eller ftp. ? Det har jeg lidt svært ved at gennemskue.

Kommunen vil altid sige at de sigter mod det ordinære arbejdsmarked, det er jo billigst for dem, de tror at det er bare lige, men det er det jo også for mange der ikke er syge som os.

Håber jeg giver lidt stof til eftertanke. Det vigtigste i dit liv er dig selv og hvordan du vil og kan leve i bedste velgående, husk det.

Kh. EE

Ud fra det nye indlæg du har lavet, kan jeg forstå at din kommunen har holdt mødet uden dig og nu tiltænker at sætte dig på kontanthjælp !!??

Men din arbejdsprøvning er vel ikke færdig ? Den er vel bare afbrudt i det de har måtte indse at du ikke kan klare det ordinære arbejdsmarked !? Hvor længe skulle din arbejdsprøvning havde forløbet og var du på sygedagpenge herunder ?.

De kan da ikke bare sætte dig på kh. jeg fatter heller ikke lige hvad der sker. Jeg vil da klart tro at du kan klage over sagsbehandlingen og behandlerne, det ville jeg tro at du skulle gøre til job center chefen, måske kommer andre på banen omkring dette ligeså og din sag i det hele taget for den er noget lunken vil jeg sige.

Du må lige forklare lidt nærmere om dit forløb så vi forstår lidt bedre. Jeg forstår sagtens hvis du også selv er rystet, men du er nødt til at tage den oppe fra og ned og fra nu af er det dig, der sidder ved roret, du kan kun hvad du magter og VIL.

Sidst redigeret af Stezu; 21-01-2010 kl. 23:44. Årsag: 2 indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Glostrup hospital, transporttid? Tutteren Dit og Dat 4 24-11-2011 17:07
Arb.prøvning mette thorsage Alt det andet 40 27-06-2011 22:05
nystartet arb.-prøvning og ene sygdom tager den anden :( hboegelund Dit og Dat 6 13-12-2010 14:10
Transporttid ? Diddl Spørgsmål ang fleksjob 4 11-05-2010 14:45
Mindre timer og transporttid Sus Spørgsmål ang fleksjob 5 15-02-2006 23:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension