K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2010, 20:55   #1
kalona
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2010
Lokation: odense
Alder: 65
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
kalona er ny på vejen
Question forstår slet ikke afslaget nu!!

Fik idag endnu en stak akter fra jobcentret.Min datter hjælper med at gennemgå det, og så faldt vores øjne på sociallægens sidste vurdering d.19/7 2010.

Citat.:Jeg vurderer der er betydelig risiko for yderligere forværring af pågældenes helbredstilstand, hvis der gennemføres beskæftigelsesrettede tiltag, herunder afklaring i forhold til arbejdsmarkedsevnen.Undertegnede vurderer, at der er tale om svær funktionsbegrænsning på baggrund af svær depression og deraf følgende varige kognitive mèn.

Undertegnede vurderer, at der er tale om en varig lidelse, som er optimalt behandlet.

Min sagsbehandlers teamleder bakker også op om indstillingen.

hvordan kan pensionsteamet komme frem til ikke at indlede en pensionssag, men give afslag i august.

Jeg er så grædefærdig over alt dette - bare jeg kan stå det igennem!

Sidst redigeret af kalona; 28-09-2010 kl. 20:57.
kalona er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
:( Kan slet ikke forstå det her ... Kan nogen hjælpe?.. Vejleq31 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 02-01-2012 19:11
Er der slet ikke nogen hjælp at hente? Zweetz Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 22-04-2011 19:29
forstår slet ikke kommunen sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 25-10-2010 17:08
Jeg kan jo i virkeligheden slet ikke... mumle_mund Dit og Dat 11 30-07-2008 23:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension