K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2006, 16:58   #1
ann
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2005
Indlæg: 23
Styrke: 19
ann er ny på vejen
timer

Hej

jeg har et spørgsmål ang.mit fleksjob.
Jeg er i øjeblikket sygemeldt , efter at have kravlet afsted den sidste måned,hvor jeg slet ikke havde noget socialt liv,for jeg orkede simpelthen ikke noget,når jeg havde fri,så var det en masse smertestillende piller og på hovedet iseng.
Indtil familien ligesom sagde,det her det går altså ikke.
Og da var jeg godt klar over,at jeg måtte kaste håndklædet i ringen.
Jeg har nu haft en samtale med min læge og vi kom frem til,at den bedste løsning for mig viile være kun at være afsted 3 gange om ugen,men det tror jeg nu ikke min arbejdsgiver synes om.
Har jeg mulighed for,at raskmelde mig om et par uger,når sygemeldingen udløber,og sige at jeg kun kan raskmelde mig,hvis jeg må prøve at komme tilbage og være det 3 dage om ugen?
Hvordan er mine rettigheder?
ann
ann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2006, 12:17   #2
KM-Trekantsomraadet
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Tal med din sagsbehandler

Som jeg læser dit indlæg, har du ikke talt med din sagsbehandler om dit fravær, og baggrunden for dette.
Som jeg ser det skal visitationen tages op igen da du ikke kan passe dit job som aftalt i visitationen.
Her er det vigtigt at du får din læge med ind i billedet, og får klarlagt de påvirkninger der gør at du må sygemelde dig.
  Besvar med citat
Gammel 18-03-2006, 00:19   #3
mille99
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
mille99 er ny på vejen
RE: timer

Puha Ann - hvor jeg desværre kan genkende din historie. Mit eget liv foregår på samme vis, og jeg har nu også måtte sygemelde mig af samme årsag. Det hjælper så følgeligt ikke dig, men da jeg læste dit indlæg, lettede det lidt hos mig selv. Så vil bare sige, at jeg håber at det kan trøste dig, at jeg helt og aldeles ved, hvordan du har det - ikke let. Hermed et knus / Mille
mille99 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2006, 20:23   #4
PiaB
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Indlæg: 214
Styrke: 19
PiaB er ny på vejen
RE: timer

Hej ann.

Jeg vil råde dig til at tage kontakt til din jobkonsulent samt arbejdspladsen med henblik på et møde, da det handler om at der skal ske ændringer i dit skånebehov.

Hilsen Pia
PiaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Max 20 timer ? Dyrmose Spørgsmål ang fleksjob 9 26-03-2012 09:06
timer Mcavforfanden Spørgsmål ang fleksjob 9 05-03-2011 11:58
Arbejde 37 timer svarende til 16-20 timer??? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 1 10-12-2008 00:35
Timer søsser s Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 23-06-2008 10:14
timer ann Spørgsmål ang fleksjob 2 25-02-2006 00:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension