K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2020, 14:27   #28
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det er efter min mening ikke rimeligt systematisk at overvåge borgere. Troels Lund Po

https://www.ft.dk/samling/20161/spoe...dbrlxqz6QmaOQY

Folketingsmedlem Finn Sørensen (EL) har den 12. december 2016 stillet følgendespørgsmål nr. S 424, som hermed besvares.Spørgsmål nr. S 424:J.nr. 16/18734

Mener ministeren, at det er rimeligt, at borgere bliver overvåget på internettet, blot fordi de modtager en offentlig ydelse, og mener ministeren, at det er en offent-lig opgave at foretage en sådan overvågning?”

Svar:Nej. Det er efter min mening ikke rimeligt systematisk at overvåge borgere. Vi skal som udgangspunkt have tillid til hinanden, og alle borgere har ret til et privatlivuden indblanding fra det offentlige.Jeg henviser i øvrigt til mit svar på S 423.

Venlig hilsenTroels Lund Poulsen


phhmw

Et §20 svar og et "Hyrdebrev" er som at stikke fingeren i Vesterhavet, og forvente at der sker voldsomme ting, hvilket der ikke gør.

Derfor kan de ansatte fortsætte med deres ulovlige overvågninger i det offentlige rum, falske Facebook-profiler og hvad de ellers kan finde på.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension