K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2011, 18:34   #271
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Hejsa FrkNorden hvad sker der i din sag, har du modtaget din konklusion og er du blevet indstillet til pension ???
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2011, 13:03   #272
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Undskyld Jasch! Jeg har slet ikke set dit spørgsmål. Jeg har ikke været herinde så meget og har ikke fået læst alle tråde - og heller ikke min egen..

Jeg har modtaget en rigtig god status angående arbejdsprøvningen. Den er "kun" 7 sider - ved ikke om det er meget eller lidt - hihi. Der står alt relevant fortalt på en "god" måde. Jeg fik lov at kommentere inden den blev videresendt til sb'eren - men der var ikke noget at tilføje/ændre.

Jeg har netop i mandags (2 uger efter status blev afleveret til sb'er) sendt en mail, for at høre til det videre forløb. Altså spurgt på en lidt "jeg er lidt dum og uvidende" måde, hvad det videre forløb blir. Om jeg selv skulle gøre mere eller om hun ville tage sig af alting og så informere mig om "planen". Jeg har så intet hørt, men går ud fra det måske blir et af de her sædvanlige fredag/lørdags breve, som vi alle "elsker" at modtage...

Min psykiater har fået en kopi af status og han støtter 120% op om det der står og om min fremtidige status. Han siger han kan mærke en anden "ro" på mig. Én han ikke har mærket i de 1½ år jeg har gået hos ham. Jeg kan godt selv mærke at jeg har en god periode nu. Men jeg kan ikke selv vurdere om det er ro eller bare en af mine vanlige opturer.....

Jeg følger jeres sager og forløb men jeg beklager jeg ikke helt får lagt min energi så meget på siden her. Jeg er sikker på det nok skal komme igen. Jeg kan ikke engang forklare hvorfor, jeg ikke "orker" siden her. For energi HAR jeg jo lige nu! Jeg ved I forstår og accepterer at det bare ER sådan engang imellem...

Det største kram og ønsket om en god weekend til jer der stadig følger tråden
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2011, 20:07   #273
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
de ligger på 7 eller lidt over, så det er meget normalt
havde heller ikke nogen kommentar i min arbejdsprøvning fra anden aktør

så heldigvis findes der stadig gode sagsbehandler som laver en god beskrivelse

rigtig god weekend
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2011, 20:33   #274
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Min første sagsbehandler som stod for min arbejdsprøvning i 2008/2009, var såmænd også god, men min arbejdsprøvning på ca. 6 mdr. fyldte kun ½ halv side fra job konsulentens side af.... Set i bakspejlet var dette ikke meget, jeg var godt nok heller ikke på et reva center (som jeg jo snart skal), men hvorfra skal man vide hvor lang og hvor omfattende ens arbejdsevne vurdering skal være ?? Det burde sagsbehandlerne uanset nye, gode eller dårlige jo have en retningslinie for??!

Frk. Norden som vi har skrevet sammen om, så er det super dejligt at du har fundet noget ro til at genvinde din livslyst og trivsel. Lad det blive ved det, livet skal jo helst leves som det er.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 19:35   #275
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
I tirsdags var jeg til møde med min sagsbehandler i fleksafdelingen... Jeg føler jo lidt jeg spilder hendes tid i og med jeg kort tid efter visitationen til fleks fik resultatet af arbejdsprøvningen.... Men sådan er det bare - det er jo ikke min skyld og ej heller med min gode vilje....

Anyway - var første gang jeg mødte hende... Og vi havde INGEN kemi overhovedet. Jeg havde bedt om at høre hvordan resten af min sag skulle forløbe - møde/mail var mig ligemeget. Jeg var inde og ude på 20 minutter. Hun spurgte til om jeg var enig i status fra reva og om det virkelig var fp jeg ville på, når jeg nu kun er 35! Måtte jo svare at som mit helbred er og som mit reaktionsmønster er, er der ikke andre muligheder. Hun spurgte hvad jeg ville bedrive tiden med, og jeg måtte pænt forklare at så længe min sag endnu ikke er afgjort, er det ikke tanker jeg har gjort mig.

Anyway hun forklarede at hun opdaterer rp'en og så vil hun vende min sag med sociallægen og høre om han mener der er andet vi mangler (surprise...NOT!! *Grrrrr). Mener han ikke der mangler mere, får jeg den til partshøring inden jul og når jeg er enig/har godkendt sendes min sag i nævnet. Hun indstiller mig via §18 - men vi ved jo alle, at det ikke er sikkerhed for noget som helst....

Nåååå ja - hun spurgte en masse til min medicin og mit forløb hos min psykiater. På mig LØD det som om (og jaaja - jeg ser spøgelser) at hun ikke mener jeg har gennemprøvet nok medicin. Gad vide om det er DET hun vil drøfte med ham sociallægen. Hun havde dog indhentet ny status fra min psykiater og han fastholder selvfølgelig tidligere udtalelser...

Men men.... Nu må jeg bare vente og se......
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 19:43   #276
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jarm så langt så godt, hun indstiller dig jo og det må være det vigtigste, det vil sige engang i det nye år ved du besked.

Men nu kan du bare trække dig tilbage og nyde tiden, du kan jo ikke gøre mere.

Bare spændende hvor længe du skal vente på svaret, ønsker dig lige held og lykke på vejen, selv om den temmelig sikkert kører igennem.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 20:29   #277
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jasch, Frk. Norden bliver jo ikke indstillet til pension allerede, det tror jeg næppe. Måske vil sagsbehandleren checke sagen videre med sociallægen, men om ikke andet forbliver F.N på ledighedsydelse.

Ikke at jeg har nogen erfaring på dette område, men du Frk. Norden vil nok vide om det gælder om indstilling til pension for så kommer ny rp. mv. Ved du slet ikke hvad hun har gang i din sbér ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 20:42   #278
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Mener han ikke der mangler mere, får jeg den til partshøring inden jul og når jeg er enig/har godkendt sendes min sag i nævnet. Hun indstiller mig via §18 - men vi ved jo alle, at det ikke er sikkerhed for noget som helst....

EE jeg synes nu ikke der er tvivl om at der bliver søgt pension til FrkNorden, kun et spørgsmål om tid.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 20:49   #279
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Underligt (er måske lidt fraværende ser lige Joakim B. Kuglestøder på Tv.2) troede bare at Frk. Norden skulle være på ledighedsydelse indtil videre.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2011, 21:00   #280
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Underligt (er måske lidt fraværende ser lige Joakim B. Kuglestøder på Tv.2) troede bare at Frk. Norden skulle være på ledighedsydelse indtil videre.
Så kan jeg godt forstå at du lige blev fraværende.. for han er også en gyser

@ FrkNorden...
Selvom du ikke mente at der var kemi mellem jer.. så kan det jo godt være at hun laver et godt stk arbejde.. og det er heller ikke sikkert at fordi hun spurgte ind til medicin og besøg hos psykiater, sad og lagde an til at bage rævekage...

Jeg håber at der hurtigt kommer styr på det hele og at din ressourceprofil bliver sendt til pensionsnævn så du er et skridt tættere på en pension...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp til næste skridt klaus boje Din historie 3 01-07-2013 14:11
Så kom jeg et skridt videre med min Diagnose KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 2 24-05-2012 12:30
Nået et skridt videre MissChar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 12-07-2011 08:32
Hvis disse tal er rigtige. mik16 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 06-03-2011 10:39
Så fik jeg endelig den rigtige ... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-10-2008 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension