K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2010, 12:48   #1
Miamaria
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 7
Styrke: 0
Miamaria er ny på vejen
Er du sygemeldt pga. stress eller depression?

Er du eller har du været sygemeldt med stress eller depression, og har du været sendt i aktivering under din sygedagpengeperiode?

Så vil jeg meget gerne høre fra dig!

Det er jeg i gang med at lave en undersøgelse om og derfor vil jeg meget gerne høre fra borgere, der har oplevet eller netop nu oplever at være aktiveret under deres sygemelding.
Gode som dårligere erfaringer er lige brugbare, da det er en videnskabelig rapport (bachelorprojekt på socialrådgiverstudiet).

Formålet er at belyse dette område, som der har været skrevet meget om i medierne. Projektet afsluttes til vinter og forhåbningen er at det kan være med til at sige noget om hvorvidt "Aktive Syge" ordningen har en skadelig eller positiv indvirkning på sygemeldte borgere.

Jeg hører meget gerne lidt om dig, hvad du er sygemeldt med og hvor længe, hvad du er aktiveret med og hvor mange timer om ugen og hvad din oplevelse med denne aktivering er.

Jeg har i sidste ende brug for nogle interviewpersoner, som helt anonymt vil lade sig interviewe til dette projekt, og derved være med til at skabe fokus på området for kommuner, socialrådgivere, ledelse og politikere!
Et interview tager cirka en time og vil belønnes med en flaske god vin eller en æske chokolade efter eget valg. Interviewet kan foregå hos dig eller på neutral grund.
Det er en fordel hvis du bor i nærheden af hovedstadsområdet eller i Odense.

Jeg håber at høre fra mange af jer, da dette er et rigtig vigtig emne, som påvirker mange sygemeldte landet over.

Skriv gerne lidt om dig selv og din oplevelse herunder, eller send mig en mail på: [email protected] . I kan også sende mig en privat besked herinde, hvis I ønsker det.

Skriv gerne hvis jeg må kontakte jer for yderligere spørgsmål. Vi har brug for jer til at skabe fokus på dette område!

Mvh

Mia Gade
[email protected]
Miamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Depression udløst af stress Winsof Din historie 24 02-02-2013 21:20
Kan man få flexjob pga. depression og stress Kalmia Spørgsmål ang fleksjob 35 11-11-2011 23:49
Pension pag. stress depression popcorn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 14-11-2009 19:01
Godt for depression/stress ramte via job popcorn Nyt om loven 5 03-04-2009 00:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension