K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2012, 21:52   #1
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Værre end under Fogh

Debatindlæg om fleks- og førtidspensions-reformen:

Citat:
Intet slår dog, hvad vi oplever med den nuværende regering. Både i stil og indhold. Vi har en regering, som decideret ikke lytter, ikke kommunikerer, ikke besvarer henvendelser, ikke samarbejder med bagland eller borgere. Vi har en regering, hvis grovhed over for blandt andre mennesker med et handicap slår skiftende borgerlige regeringer med flere længder. En regering der har fravalgt at opnå den viden og erfaring, som samarbejde med f.eks. handicaporganisationerne kunne give dem, og som ville kunne kvalificere lovgivningen. I stedet oplever vi en hidtil uhørt arrogance, skriver Jørgen Lenger om loven på Muskelsvindsfondens hjemmeside(...)
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1857289.ece

SLAM! Den sidder vist lige i skabet! Og kan kun give ham ret!
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2012, 14:11   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det kræver 90 mandater at foretage egne ændringer, men det skal nok blive sjovt, når/hvis venstre kommer på pinden igen.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2012, 17:39   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
ingen gad og hører hvad jeg sagde om soc og SF
men det var lige netop dette jeg forudså inden de kom til magten
med en Margrethe Vestager.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2012, 20:14   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu kan man jo sagtens sidde og være bagklog....det er nemlig altid nemt....

Der er bare ingen der ville kunne forudse dette....ihvertfald ikke ud fra den måde de har regeret på før....også selv om det var med de radikale var med....

De radikale har jo ændret 100 % kurs efter Margrethe Vestager er kommet til....

Selv Simon Emil skred fra dem fordi de var for røde....

Så er jeg næsten også sikker på at de andre partier....ja de vil sg åbenbart gøre hvad som helst for at sidde i regering....

De siger jo hele tiden at man får mere igennem når man er i regering....men det giver jo ingen mening.....ihvertfald ikke ud fra alt det de sagde inden valget...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2012, 23:52   #5
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Ja..lige præcis..og man stemmer formodentlig altid ud fra ens egen overbevisning og det sted i livet man nu er..

Og det er bare så svært at gennemskue alle de politiske rævekager, som bliver bagt..og alle de indbyrdes "giftermål" partierne imellem...

Jeg syntes det er ret u-gennemsigtigt...

Ved heller ikke hvor jeg skulle sætte mit kryds, hvis der var valg i morgen, selvom man bare altid bliver nødt til at tage stilling..
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nu troede jeg ikke det kunne blive meget værre- kandelsdorff Alt det andet 8 10-01-2012 09:04
Dette føles værre og værre kristella Spørgsmål ang fleksjob 25 06-08-2010 08:50
arbejdsløse har fået det værre ! Stella Accept fra vores omgivelser 3 24-01-2007 23:03
Stop Fogh. Hejdien Et godt link! 1 03-06-2006 22:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension