K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2011, 12:56   #11
Jea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Indlæg: 100
Styrke: 14
Jea er ny på vejen
WOW, så blev den dag vist lige reddet Tillykke med det
__________________
Jea fra Midtsjælland
Jea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 13:00   #12
nitouche
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 27
Styrke: 13
nitouche er ny på vejen
Stort tillykke med det *S*

Er der nogen, der kan fortælle, hvad en kreditorbeskyttet konto er, og kan den bruges som NEM-konto? Kunne nemlig godt bruge sådan en.
nitouche er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 15:09   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
du skal ringe til forsikringen hurtigtst muligt så ikke de bare overføre til din nemkonto..
det er som sådan ikke banken som laver en fejl der.. men du skal oprette en konto hurtigst muligt som netop skal være en kreditorbeskyttet erstatningskonto.

og tillykke med det, altid rart at kunne få muligheden for at få ryddet op i div..

til nitouche, en kreditor beskyttet konto kan du kun bruge til at indsætte erstatninger på, du kan ikke indsætte alm løn,pension .. og som regel kan du ikke få hævekort til kontoen.. men overflytte til dine alm kontoer..
det er for at kunne beholde sin evt erhverveevnetabsbeløb, da det er jo er et beløb du får istedet for den løn du kunne have fået ved alm arbejde. og som du skal forsøge at få til at række længst muligt.. eller det bestemmer man jo selv.. men når vi bliver rigtig gamle er det jo rart stadig at kunne få smør på brødet, eller have råd til smertebehandling.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 15:28   #14
nitouche
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 27
Styrke: 13
nitouche er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
du skal ringe til forsikringen hurtigtst muligt så ikke de bare overføre til din nemkonto..
det er som sådan ikke banken som laver en fejl der.. men du skal oprette en konto hurtigst muligt som netop skal være en kreditorbeskyttet erstatningskonto.

og tillykke med det, altid rart at kunne få muligheden for at få ryddet op i div..

til nitouche, en kreditor beskyttet konto kan du kun bruge til at indsætte erstatninger på, du kan ikke indsætte alm løn,pension .. og som regel kan du ikke få hævekort til kontoen.. men overflytte til dine alm kontoer..
det er for at kunne beholde sin evt erhverveevnetabsbeløb, da det er jo er et beløb du får istedet for den løn du kunne have fået ved alm arbejde. og som du skal forsøge at få til at række længst muligt.. eller det bestemmer man jo selv.. men når vi bliver rigtig gamle er det jo rart stadig at kunne få smør på brødet, eller have råd til smertebehandling.
Ok, tak Huldra
nitouche er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 18:51   #15
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
og TILLYKKE Maja-bell
KH
Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 19:19   #16
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
Ej hvor er det bare fedt Stort tillykke
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 22:44   #17
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Wow..sikke en dag...vildt...kæmpe stort tillykke med det. Er sikker på du har fortjent hver en krone
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2011, 22:57   #18
lunaQinde
Føler sig hjemme på K10
 
lunaQindes avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 49
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
lunaQinde er ny på vejen
Hejsa Maja-bell

Tillykke med den vending i dit liv,penge gør os ikke lykkelige,men det er med til at lukke huller og kan forsøde livet lidt for dig og dine.

Det gjorde det for mig,jeg kom ud af min gæld og fik lukket munden på en belastende bankrådgiver,skiftede hende ud med en ny. Og samtiddigt, og det er ekstremt VIGTIGT,ring og få oprettet en konto der er kreditor beskyttet,hvor din erstatning kun kan hæves og overflyttes af dig.
Rigtig god vind fremover
LunaQinde
lunaQinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2011, 09:15   #19
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
mange tak til alle.. jeg skiftede bank da jeg aldrig har haft den hjælp i den jeg var i. den nye bank er indforstået i at jeg render fra en stor gæld i den gamle. men ønsker at være ærlig som altid.. da jeg mener at det er vigtigt..

havde så en pensions opsparing i den gamle ikke stor men penge jeg har sat til side gennem tiden. den var jeg bange for at skulle opgive. men fik besked på at den hentede de til dem.. og jeg skulle vide den var som en tredikbeskyttet konto så der ville ikke blive problemer med det..

det bedste ved det her er bare at kunne tale frit og få de råd som jeg har manglet i år..

når beløbet så er kommet har jeg så bedt om at få et møde med en økonomisk rådgiver som kan råde og vejlede mig frem over. og det mente de var meget fornuftigt..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2011, 09:46   #20
Trunten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2011
Indlæg: 175
Styrke: 14
Trunten er ny på vejen
STORT tillykke

Håber også på der dukker sådan et brev op her hos mig, måske lidt naivt...men hold da op det ville varme i en "kold" tid.
Trunten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helt nede i kælderen Isabel Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 76 28-06-2011 09:19
Forvirrede og nede Smidt Din historie 87 19-08-2010 16:22
nede igen DRAGEN Dit og Dat 10 01-02-2009 12:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension