K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2010, 04:46   #1
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Viden/erfaring med kobberforgiftning søges.

Jeg mangler noget viden/erfaring vedrørende kobberforgiftning, jeg har brugt min ven google, men har kun fundet brudstykker i begrænset mængde.

Grunden er, at jeg har en mistanke til at det evt kan være skyld i nogle af de nyere diagnogser jeg har fået, via min søgning, læste jeg mig frem til at, en del af symptomerne på kobberforgiftning har jeg.

Vi ved at vi har kobbervandrør i huset, i forbindelse med at vi holder akvariefisk, ved vi at vi har kobber i vandet (nogle af fiskene kan ikke tåle det og dør), i den forbindelse gik en tanke ind på, at få fat i et kobber dråbe test, for at måle mængden og se om vi kunne teste vandet ved hovedhanen, inden det når rundt i husets vand rør.

Så strejfede tanken mig, om kobber kunne have nogen indflydelse på mennesker og jeg blev ikke begejstret for den smugle jeg fandt på nettet, men det var ikke meget jeg fandt, så jeg søger nogen som evt har kendskab til dette.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 08:48   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.745
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
www.parkinson.dk

Kære Lola44.

Du går ind på http://www.parkinsondebatten.dk/inde...g=da&forumID=1 hvor parkinson patienterne også debaterer dette emne

Mange hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 06-11-2010, 23:55   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Kære Lola!

Ved du med sikkerhed, at akvariefiskene er døde af kobberforgiftning?

Altså, kobber i en spiral (prævention) "dræber" sædceller og kobbermønter i en blomstervase "dræber" bakterier i vandet, så blomsterne holder længere/man behøver ikke skifte vand dagligt + ren vase + afskæring af nederste del af stilken.

Hvilke nye diagnoser er der tale om, hvis jeg må ha' lov at spørge...

Jeg har noget litteratur om bivirkninger fra dentalmaterialer (materialer anvendt i tandlægepraksis) og vil gerne skimme det mht kobber, men en ledetråd i form af symptomer/diagnoser ville være godt at ha' i mente, mens jeg skimmer...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2010, 00:56   #4
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Det er måske irrellevant i dit tilfælde, men hvis du ikke har undersøgt amalgamforgiftning, kunne det være en god ide. Det kan være årsag til en forfærdelig masse skidt
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2010, 10:27   #5
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Nu ved jeg ikke hvor godt du taler/forstår engelsk, men hvis det ikke er muligt at finde noget om et emne på dansk, så er det altid en god ide at prøve på engelsk, Danmark er så håbløst bagefter når det kommer til lægevidenskaben.

Men her er et par sider:

http://www.diagnose-me.com/cond/C514620.html

http://www.drlwilson.com/articles/co...y_syndrome.htm



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2010, 04:04   #6
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Beklager den lange ventetid på svar.

Jeg er ikke testet for amalgamforgiftning, det kunne godt være det var en god ide, hvor bliver man det, hos lægen, tandlægen?.

Jeg har kigget lidt på parkinsondebatten, men blev nu ikke meget klogere, Ragdoll: jeg er elendig til fremmedsprog.

Nogle af mine nyere symptomer er: Søvn problemer, blodtryks problemer, koncentrations besvær, hukommelses problemer, mave problemer, træthed, stres, tegn på depresion, indre uro, angst, infektions problemer, svimmelhed og mangel på overskud.

Det er kommet oveni min "hovedsygdom" som er kronisk spændingshovedpine, med migræne anfald og nakke skuldre problemer.

Min hovedpine og er langsomt blevet værre siden jeg flyttede ind i lejeligheden for 7 år siden, min parfume allegi er forværret til at jeg nu intet kan tåle overhovedet, før kunne jeg godt tåle f.eks. at vaske hænder ude i byen, med håndsæbe med parfume, eller tørre minne hænder i et håndklæde der er vasket med parfume, det slår jeg helt ud over nu, alle de "nye" symptomer startede stille og roligt for ca 4 år siden, inden for det sidste år er det blevet rigtig slemt.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring søges! Tullepigen90 Midlertidig Førtidspension 8 18-02-2014 22:29
Erfaring med Ombudsmanden søges. Sannepil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 01-08-2012 12:18
Gode råd og viden søges ang. Pension Wins Alt det andet 10 31-05-2012 20:49
Erfaring søges !! doggerbanke66 Alt det andet 16 12-01-2011 11:11
erfaring søges Hannepanne Spørgsmål ang fleksjob 6 14-03-2009 12:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension